mp3 verwisselbare schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

betjerijnders

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2004
Berichten
5
mijn verwisselbare schijf :E is heleemaal vol maar ik heb geen idee waarvan en hij kan um niet formatteren
 
Geplaatst door betjerijnders
mijn verwisselbare schijf :E is heleemaal vol maar ik heb geen idee waarvan en hij kan um niet formatteren

Wie is 'hij'?
 
Een schijf kan zichzelf niet formatteren. Als je e.e.a. aansluit op de PC, kan er dan wel geformatteerd worden?
 
wat is e.e.a. ??
en ik weet wel datti zig niet vanzelf kan formatteren ma als ik aanklik om te formattereen doetti dat niet..want hij is beschadigd ofzo maar heb dat ding nooit gebruikt.
 
Ik snap er niks van, je hebt een mp3 speler ofzo, die wordt herkend als verwisselbare schijf. En die wil je formateren en dat wil niet
 
We willen best helpen maar kunnen geen wijs worden uit hetgeen je beschrijft. Wellicht kun je het duidelijker verwoorden.
 
mp3

ok ik zal het uitleggen..de verwisselbare schijf is de mp3 speler.daar moet j de liedjes opzetten. maar die schijf geeft aan datti helemaal vol staat .maar ik heb geen id hoe dat komt.want heb t nooit gebruikt!
en als ik hem wil formatteren geeftti aan datti beschadigd is of datti vervangen moet worden de verwisselbare schijf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan