nvidia personal cinema fx5200

Status
Niet open voor verdere reacties.

wmor

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
2
Beste Helpmij,

Ik ben onlangs een gelukkige eigenaar van een nieuwe PC met allemaal toeters en bellen erop. Een van de toeters en bellen is een nvtv personal cinema van nvidia.
Nu zou je de mogelijkheid moeten hebben om TV te kunnen kijken en tevens op te kunnen nemen via je PC.
Alles aangesloten zoals het moet, alle programa's geinstalleerd en vervolgens de zenders opgezocht. Nu zie ik bij alle zenders dat het beeld van rechts naar links loopt en de Kwaliteit is Uiterst Teleurstellend. Alle instellingen nagelopen, gecontroleerd of het op PAL stond, her-install gedaan, TV kabel op een andere PC gezet (was ok dus kabel is goed) en als laatste de leverancier gebeld. ...... resultaat ... nog steeds niet goed.
Hebben jullie nog een tip. Ik moet wel toegeven dat ik nu voor het eerst op XP zit dus het is mogelijk dat ik een en ander wat over het hoofd zie.

Mijn kennis van PC is matig ... ik ben meer een gebruiker dan een expert.


Alvast bedankt voor de moeite.

Willy:)



Nu vind ik het volgende: maar ik weet niet of dit van toepassing is.

Q825116
-------
NTSC-J, PAL, or SECAM-Formatted TV Tuner No Longer Works Correctly After Upgrade to DirectX 9.0b
The information in this article applies to:

Als het goed is moet er bij mij Directx 9c opstaan en deze is niet teverwijderen ..... nu zijn mijn opties allemaal op ..... HELP

Microsoft DirectX 9.0 Runtime, when used with:
the operating system: Microsoft Windows XP
the operating system: Microsoft Windows 2000
the operating system: Microsoft Windows Server 2003


SYMPTOMS
After you install DirectX 9.0b, your NTSC-J, PAL, or SECAM-formatted TV tuner may no longer work correctly. For example, if you are using an ATI PAL capture card, the bundled software may no longer permit you to configure the tuner or to switch channels.

Date Time Version Size File name
----------------------------------------------------------
15-Aug-2003 00:08 5.3.1.903 281,088 Kstvtune.ax
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op de site van "point of view"een oudere driver 1.2007 erop gezet en nu werkt de TV wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan