MPC bestand branden ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

OME JOOP10

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
37
Een hele goede avond.

kan iemand mij vertellen hoe ik een MPC muziek bastand op een cd\dvd kan branden. Is wel af te spelen met The Core Media Player maar hoe te branden ???
 
Ik ken het formaat niet maar wellicht is het om te zetten naar een formaat dat Nero (of een ander brandprogramma) wel kent. Dit zal waarschijnlijk wel nodig zijn tenzij het programma waarmee je het kunt beluisteren ook CD's kan branden.
 
Met The Core Media Player kan je wel luisteren maar niet branden.
Heb geprobeert met Nero te branden maar worden niet herkent als muziek bestand .!!!
 
Nee, Nero kent dat formaat niet, vandaar de suggestie ze om te zetten naar WMA of MP3. Kan het programma dat wel?
 
Met het programma kun je alleen afspelen van CD-DVD-MP3 enz.
Met Nero show time kun je die bestanden ook niet afspelen.
En welk proggie gebruik je dan om ze om te zetten naar MP3 of WMA ???
 
Als je ze gewoon als "data cd" brand, dan moeten ze af te spelen zijn volgensmij.
 
Als data branden kan alles maar dan ken je het niet in een cd speler afspelen. !!!
 
Juist ja, nu snap ik wat je wil.
Ik gebruik zelf sinds kort het programma cd-da extractor en ben hier erg tevreden over. Deze is gemakkelijk in gebruik en ondersteunt de belangrijkste audio formaten. Ook musepack kun je hiermee omzetten naar mp3, wma of wav zowaar je wilt.

Direct op cd als audiocd branden is ook mogelijk, maar dat heb ik zelf nog niet getest.
Stoer programma IMO, alleen jammer dat het geen dvd ondersteunt nog.
De trailversie heeft 30 dagen volledige functionaliteit.
 
Laatst bewerkt:
:thumb: Harstikke bedankt voor de snelle hulp perfect proggie dat cd-da extractor kan inderdaad elk muziek bestand met een vreemde extensie branden.
 
Geplaatst door @temptation
Juist ja, nu snap ik wat je wil.
Ik gebruik zelf sinds kort het programma cd-da extractor en ben hier erg tevreden over. Deze is gemakkelijk in gebruik en ondersteunt de belangrijkste audio formaten. Ook musepack kun je hiermee omzetten naar mp3, wma of wav zowaar je wilt.

Direct op cd als audiocd branden is ook mogelijk, maar dat heb ik zelf nog niet getest.
Stoer programma IMO, alleen jammer dat het geen dvd ondersteunt nog.
De trailversie heeft 30 dagen volledige functionaliteit.

Hartelijk dank voor de tip. zocht al een tijdje naar een oplossing voor een cd die ik gedownload heb.goeie en duidelijke tip!heb geen zin om nog een player te downloaden, heb er al zo veel:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan