Pinnacle Pctv Kaart Pc--->>

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERDOME

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2004
Berichten
132
Ik heb een Pinnacle pctv kaart gekocht destijds om VHS op pc te zetten dit is gelukt,Nu wil ik wat op de PC staat bewerken en op DVD(d.m.v. NERO) wegzetten/branden.

Welke programma's(GRATIS) komen hiervoor in aanmerking??

Pinnacle studio 9.0 is niet gratis
TMPGENC heeft een limiet van 29 dagen
Hoe krijg ik eigenlijk na films omgezet te hebben im mpg naar VOB-files zodat DVD branden kan beginnen
welke GRATIS software?

Is het niet mogelijk om AVI/DIVX gelijk om te zetten naar vob-files en daarna gelijk kan branden?



Ik wil met deze pctvkaart films bekijken op de breedbeeld tv kan dit zo NEE waarom niet?

Scart met in uit en s-video kabel(10 meter) aanwezig

Achter op de pc gaat de s-video)zwarte stekker maar op 1 plaats op de pctv kaart van pinnacle
wit &rood(audio) loopt na 10 meter over op 1 tulp stekke deze gaat in de audi kaart

PCTVkaart alleen geschikt om Videobeelden op de pc te zetten andersom NIET? en waarom NIET?

Heb 1 gele tulp stekker over deze kabek is te kort voor aansluiting op de breedbeeld

Maar als ik via gele tulp de zgn. S/pdif OUT pc aansluit op de breedbeeld tv en de audio kabels ook zal ik denk ik beeld hebben idem PC monitor zal op tv vertoond worden? klopt dit


Kan een PCTVKAART waar aansluiting zit voor kabel(de tv kabel) 1 AUDIO aansluiting en 1 s-video aansluiting uitsluitend gebruikt worden om Video overte zetten naar de pc,TV kijken op PC mogelijk te maken

WAAROM niet andersom??

Wat is de IDEALE MANIER Zonder veel beeld & audio verlies om je PC(met name gedownloade films) te koppelen en te bekijken op Breedbeeld TV.

Dus op de Pctvkaart heb ik
1 aansluiting antennekabel
1 audio plug in
1 s-video(de zwarte stekker)

audiokaart met aansluitingen aanwezig verschillende kleuren audio is GEEN probleem is ok

en 1 S/pdif aansluiting op de PC gele tulipstekker
meer heb ik iet op de PC!!!!

De tv 3 externe scard aansluitingen aanwezig
1 zgn.CD-kanaal zegt me niks
en zijkant voor losse tulipstekkers en de s-video stekker (zwarte) aanweizg

Scard is de beste optie denk ik???

Op de losse scard zit IN/OUT schakeleaar
audio(2x) wit en rood en de GELE tulipstekker aansluiting zgn. composite


Ik heb alles wat ik nodig heb,het zijn inderdaad meerdere vragen ik heb vele sites gelezen alles is goed geinstalleerd m.b.t. drivers alles werkt

Wat moet ik nu doen zodat ik films welke op de harde schijf staan kan bekijken op breedbeeld is mijn vraag???

Wat heb ik aan de Pctvkaart exact naast het feit tvkijken mogelijk is op de pc en naast het feit dat ik video via VHS op de pc kan overzetten wat nog meer ??

welke GRATIS software komt het beste in aanmerking om vele films in avi/divx omte zetten(heb tyd zat) zodat ik op dvd kan branden(met NERO)

ff erg simpele en duidelijke antwoorden gewenst
verwijzingen welkom alles liefst erg simpek en in het nederlands!!!!

Hoe simpeler hoe beter alvast vriendelijk bedankt

sorry voor de CAPSLOCK(hoofdletters) en erg lange tekst maar hoe meer tekst dus info hoe beter probleem duidelijk word kunnen jullie als helpers heel veel uitsluiten


O en ik had mails met vragen over wat ik je leeftyd en heb je msn

Ik ben 29
Ja ik heb MSN zie adres onder profiel!!!!


:thumb: :thumb: :thumb:
 
Vergeet het maar dat je goede software kan vinden die gratis is. Ik neem aan dat je wilt dat de kwaliteit van de DVD net zo hoog ligt als wat er nu op je cd's staat? Ga dan vooral niet aan de gang met gratis software maar investeer in een goed programma van bijv. Adobe

Dat andere stuk over die kabels en je televisie snap ik nog erg weinig van, misschien dat je dit even wat duidelijker kan uitleggen?

Wat heeft het branden van DVD's in godsnaam te maken met het weergeven van films op een breedbeeld televisie :confused:

En tenslotte, waarom vraag je met uitroeptekens om simpele nederlandstalige antwoorden terwijl jouw verhaal onnodig ingewikkeld is en best onleesbaar :confused:
 
Laatst bewerkt:
ja sorry meerdere vragen

pinnacle studio 9.0 kopen dus gewoon

adobe licht toe wat kan je ermee kosten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan