video_ts

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronald99

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2004
Berichten
40
ik heb een film omgezet met advanced x video convertor naar *.m2v. toen heb ik ifo edit v 0.96 opgestart in dat progamma heb ik het volgende gedaan: klik op dvd author; author new dvd ; de video *.m2v en audio *.m2v bestanden ingevoerd; onderaan bij destination D:\VIDEO_TS ingevult ; op ok geklikt. toen kwam deze melding cound not open for writing.

mijn vraag is wat kan ik hier aan doen?
 
Ik kan het progje niet maar heb je wel een map aangemaakt op D met de naam Video_ts
 
Geplaatst door speedtouch
Ik kan het progje niet maar heb je wel een map aangemaakt op D met de naam Video_ts

bedankt dat was het! :thumb: ik dacht namelijk dat hij hem zelf wel aanmaakte dat was dus niet zo.:D :) :thumb:
 
Graag gedaan :)

Vergeet niet om de status van de vraag aan te vinken als : vraag is opgelost , deze staat rechts onderaan


groetjes speedtouch
 
dan heb ik nog een probleem als ik mijn video_ts die ik gemaakt met ifoedit in workshop 2 wil laden geeft die de fout melding de cd is beschadigt of het is een copy.

wat kan ik hier aan doen?
want andere video_ts laad die wel
 
Werk je met Ulead workshop2 , waarom je die melding krijg weet ik niet, hopelijk weten andere forum leden dat, of kijk eens bij de fabrikant op de site op de FAQ.

succes groetjes speedtouch
 
Geplaatst door speedtouch
Werk je met Ulead workshop2 , waarom je die melding krijg weet ik niet, hopelijk weten andere forum leden dat, of kijk eens bij de fabrikant op de site op de FAQ.

succes groetjes speedtouch

ja het is met unlead workshop 2 maar ik kan niet op de fabrikant site kijken het is namelijk een ilegale dvd
bij andere ilegale dvd laad die er wel in dus hoe het zit weet ik ook niet
 
Waarschijnlijk heb je een extra plugin nodig voor mpeg2, kijk anders eens op google of hier een plugin voor bestaat.
 
Geplaatst door speedtouch
Waarschijnlijk heb je een extra plugin nodig voor mpeg2, kijk anders eens op google of hier een plugin voor bestaat.

wat voor soort plugin bedoel je kun je misschien wat duidelijker zijn?
 
Een plugin is een aanvullend progamma, dat geintregreerd moet zijn , om extra toepassingen te kunnen doen bij een bepaalt progamma.

Neem bvb het brand progamma Nero burnig rom, als ik een mpg ( avi ) file naar een cd wilt copieren als svcd dan moet je een extra plugin installeren van nero, deze zet de file dan om in de juiste extensie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan