Avi speelt niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Amreg

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2001
Berichten
69
Hallo allemaal

Ik heb van de week een film gedownload op het internet met de extensie avi.
Ik weet dat ik op mijn vorige pc deze maar hoefde te dubbelklikken en je kon de film bekijken.
Nu echter werkt dit niet meer.
Ik heb een pentium 4 met windowsxp home
en SP2.
Ook weet ik niet meer of ik bepaalde bestanden moet downloaden en instaleren om avi te kunnen bekijken.

Wie kan me hier bij helpen?
B.V.D.

Groetjes van Germa
 
Hallo Fred

Dank je wel voor het meedenken.
Maar ik heb Divx gedownload en hij doet het nog niet.
Ik heb filmpjes van mijn foto camera op de pc staan die doen het wel gewoon maar Finding Nemo die het voorheen wel deed doet het niet dan krijg ik de volgende foutmelding Er is een onbekende fout opgetreden.
Als ik die film die ik gisteren gedownload heb probeer krijg ik deze fout melding
Kan het bestand niet afspelen. Het bestand is beschadigd of de speler ondersteunt het door u afgespeelde bestand niet. Nu zou het kennen zijn dat dat bestand echt beschadigd is maar dan vind ik het toch nog raar dat Nemo het niet meer doet.

Groetjes van Germa
 
check die avi eens met gspot.
maybe is het geen divx maar xvid.
 
Hier nog een keer met mij.
Ik heb nu Divx opgestsart en Nemo is te zien maar 7 seconden terwijl hij 1uur en 40 minuten lang is, dit word ook onderaan het scherm weergegeven.
Na die 7 seconden krijg ik een sherm van Divx te zien met:

Try Divx for free six months.

Moet ik dat dan maar eerst doen?

Groetjes,

Germa
 
Probeer het eens met BsPlayer . Die is gratis en kan de meeste soorten film afspelen.

Deze gebruik ik zelf ook en heb nog bijna geen film gehad die die niet wou spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan