PC--->>> breedbeeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERDOME

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2004
Berichten
132
alles aangesloten pc out met s-video in tv
en audio opt op de geluidskaart naar audio in tulipstekkers 2x

heb beeld op tv geluid via boxen pc

PROBLEEM= geen volledige bureaublad met snelkoppeling gilm kijken lukt ook net

beeld staat stil en vast op achtergrond
alleen achtergrond welke ik heb op me monitor geeft tv weer verders NIKS

beeld resolutie aangepast beel nu perfect passend op breedbeeld geen snelkoppelingen,start balk etc...

pc opnieuw gestart maar er verandert totaal niks

wat kan het zijn

ik moet toch exact wat ik op de monitor zie ook op de tv krijgen??? en niet alleen achtergrond??

beel 1 is de monitor en 2 breedbeeld
dit wordt herkent als 1 en 2

als ik uitbreid naar tv dan heb op monitor niks meer moet ik werken kijkend naar de tv dit is toch niet goed

lijkt mij!!
 
Ik begrijp niet alles

Alleen je resolutie van je Desktop is vaak hoger als van je TV.

Dus als je dual gebruikt zie je vaak je weergave op je Desktop veranderen als je ook een TV aan sluit.

Bedoel je dat

Eric.
 
-probleem niet opgelost

nee alles aangesloten

nr1: Is de Moniyor
nr2: is mijn JVC breedbeeld

probleem is waarom wordt niet alles volledig weergegeven zoals de monitor op de tv????

alleen achtergrond wordt weergegeven de bureabladsnelkoppelingen niet!!!,de startbalk ook niet beeld lijkt vast te staan op mijn achtergrond op de TV als ik achtergrond verandert verandert tv wel mee!!

Ik wil dus zowel wat mijn monitor aangeeft exact op tv hebben dus dubbel 2 schermen zelfde beeld!!

ik wil films kunnen kijken op de tv
 
pc-breedbeeld

Nu kan ik alles zien & doen maar dan heb ik zwart beeld op mijn monitor kan ik hem uitzetten en kan ik alles via tv doen met de draadloze muis kan ook

maar de bedoeling is toch dat de tv als 2e monitor extras wordt gebruikt met name voor films ik start de film maar op tc gebeurt niks
laten we uitgaan van resolutie waar moet ik deze dan op zetten

staat nu op 1024*768 32bpp de monitor!!!
tv staat op 800*600 32 bits

vreemd echt vreemd dat tv niet nabootst wat monitor wel doet!!!

waarom wel achtergrond en niet de snelkoppelingen?
waarom niet start balk etc??

dit is het probleem
 
grafisch kaart?

wat voor grafische kaart heb je.

Heb je mischien per ongeluk twee bureaubladen aangemaakt, een op je PC en een op je TV.

Het lijkt er op dat je grafische kaart niet tegelijkertijd dsub en tulp wil weergeven.

Start je op met de TV aangesloten, sommige kaarten willen dat.

Eric.
 
pc-breedbeeld

alleen zichtbaar op de TV wallpaper meer niet?

Grafische kaart radeon
ati heb ik als software
tv staat aan als ik pc opstart kabels via scard,schakelaar op IN s-video in,en 2 tulip voor audio IN de scard
scard in de tv
IN de pc S-video naast kabel van de monitor daar is s-video IN aanwezig
audio op gekuidskaart

Heb audio uit boxen TV is :thumb: :thumb: :thumb:

PROBLEEM: Welke software/programma heb ik nodig zodat alles wat op me monitor zichtbaar is ook op de TV te zien is momenteel ALLEEN wallpaper
GEEN windows-startbalk
GEEN snelkoppelingen
NIET mogelijk film kijken m.b.v. Bsplayer/windowsMplayer/Divx/powerdvd op de TV???

Probleem niet opgelost

wie weet het???
 
Helaas

Je haalt nogal wat zaken door elkaar zodat ik niet zeker ben dat je me begrijpt.

Voor de duidelijkheid:

RadeonAti grafische kaart is Hardware. Daar krijg je een driver bij en dat is software, meer heb je niet nodig. Bij beeldscherm geavanceerd kun je dan een tabblad krijgen dat beide laat zien. (het is wel handig in het vervolg als je zegt welke, want een Fiat kan een Panda zijn maar ook een vrachtwagen).

Naast de D-sub op je grafische kaart zit bij de eenvoudige een 'tulp' composiet video uit. S-Video is zo'n stekker die lijkt op die van je muis.

Probeer in en uit niet door elkaar te halen, want er zijn kaarten die S-video in hebben.

Ben nog steeds van mening dat jij in de software van Radeon een extra bureaublad hebt aangemaakt. Alleen heb je daar nog niets opgezet. Als het goed is kun je op je PC dit bureaublad ook kiezen.

Eric.
 
hmmmmmmm

Ik weet wat Hardware is
Ik weet wat software is
Ik weet wat een Tulip stekker is
ik weet wat voor een stekker S-video is
Ik weet wat composiet is

Probleem is dat ik NIET wat ik op me monitor heb op me TV te zien krijg

Op de TV zien ik alleen MIJN ACHTERGROND van mijn monitor

Als monitor 2e word in eigenschappen menu van XP en de TV 1e dan wordt me monitor zwart moet ik uitzetten en met draadloze muis werken met tv scherm dus mogelijk films kijken!

Ik wil beiden actief dus alles op monitor moet op de tv verschijnen zodat ik films kan kijken op de tv en kan internetten met de monitor

Ik heb alles GOED aangesloten anders zou ik toch GEEN enkele beeld hebben op de tv
Ik kan alles los inpluggen in me tv(zijkant) of via een scard waarop in &out schakelaar zit en 4 aansluitingen zitten(1 voor S-video,1 voor composiet,en 2 voor audio)


aansluiten is 100% ok

Probleem is waarom ik NIET alles op monitor op de tv zie


Alles is voorgeinstalleerd in configuratiescherm-Systeem-hardware-apparaatbeheer staat
RADEON 9200 series
RADEON 9200 series-secondary

ik weet dat ik een software programma nodig heb welke is de vraag???
 
Ga we weer

Op deze site:

http://www.ati.com/products/radeon9200/radeon9200/specs.html

staat

DISPLAY FEATURES
Dual integrated display controllers to drive two displays simultaneously (tegelijkertijd) with independent resolutions and refresh rates
HYDRAVISION™ software provides complete control over multi-display configurations with a user-friendly interface
400MHz Dual integrated DACs with 10-bit per channel palette
Integrated DVI-compliant 165MHz TMDS transmitter
Integrated TV-Out support up to 1024x768 resolution

Je hebt dus GEEN extra software nodig !!!

Dus ik ben bang dat je in Hydravision een tweede deskptop hebt aangemaakt.

Eric.

Het hoort volgens mij niet dat je twee beeldscherm adapters hebt in apparaat beheer.
 
een plaatje zegt meer dan duizend woorden

Wat zie jij dan in jouw geval (zie bijlage).

Eric.
 

Bijlagen

  • dubbele display.jpg
    dubbele display.jpg
    53 KB · Weergaven: 81
100% simpel opgelost

:thumb: :thumb: :thumb:

ben geblokt met username powerdome kan niet weghalen waarom weet ik niet!!!

dus hierbij andere naam

bedankt in apparatbeheer heb ik secondary verwijdert herstart en ja hoor

Klasse bedankt man
simpele dingen kom ik niet uit moelijke wel
plaatje zag ik net nadat het werkte ik heb zelfde opgelost man bedankt ik begreep niet zo wat je bedoelde met 2 bureaubladen maar opgelost tof:thumb: :thumb: :thumb:
 
Het is niet jouw schuld

Die duurdere borden hebben allerlei toeters die de doorsnee gebruiker niet nodig heeft, maar oh wee als je ze gebruikt, dan zie je door de bomen het bos niet meer.

Ik heb twee tips voor je.

1 Gebruik in je naam normaal hoofd en kleine letters. Alleen hoofdletters staat schreeuwerig.

2 Als je niet begrijpt wat iemand bedoelt vraag dat dan. Het herhalen van je standpunt roept alleen irritatie op.

Ben blij dat ik je kon helpen:thumb:

Eric.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan