Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: PC-Breedbeeld

Senior Member
    Vraag is opgelost
    S-video vanuit dezelfde kaart waar ook de monitor op aangesloten is naar S-video in TV

Audio out 1 stekker vanuit de PC welke zich splitst in 2 tulip in stekkers naar audio in van de TV

KLAAR! Maar GEEN beeld idem als mijn bureaublad welke de monitor aangeeft ALLEEN achtergrond wordt op de tv getoond!..

PROBLEEMPJE..oplossing?

Heb ook 1 gele tulip in stekker welke ook in de tv kan de uiteinde is S-video welke op de kaart van me pc weer kan naast de monitor stekker!..

Dus er blijft niks over

Probleempje exact idem beeld monitor verschijnt niet op tv waarom niet is de vraag?

scherm monitor is 1024*768*32bits GEEN problemen ermee

scherm aangepast tv op de breedbeeld ook alles passend maar bureaublad,startbalk windows alles ontbreekt?

Wat is het probleem wat moet ik wijzigen kan ikdoen?

Svp een duidelijke antwoord aansluiting is goed kan ook maar alleen op deze manier

heb radi uitgebreide software waarmee ik meerdere bureabladen kan werken maar dit hoeft niet voor mij

eigenschappen menu beeldscherm heb ik 2 monitors 1 is monitor 2 de tv dit werkt en wordt herkend

ik vink ook aan bureaublad instellen overnemen maar alleen achtergrondplaatje verschijnt op de tv niks meer niks minder

oplossing geWenst?!!!

Hoofdmoderator
    Verenigingslid
    puppie's avatar
    Afstand tot server
    ±93 km
    1 keer vragen is genoeg.
    Dus graag bij deze vraag blijven.

http://www.helpmij.nl/forum/showthre...hreadid=181572

Hier zal wel een slotje op komen.

3. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren