DVD Branden met gedownloade films

Status
Niet open voor verdere reacties.

mister 9

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2004
Berichten
648
Hoi,

Ik heb een aantal films gedownload en nu wil ik hier DVD's van maken. Kan ik gewoon (net als ik me Nero gewent was met Data-CD's branden) de film selecteren en branden maar, of komt er meer bij kijken?
Uiteraard begrijp ik dat ik DVD's en een Brander moet hebben.
 
dat is geheel afhankelijk van wat voor formaat deze films zijn ? avi , mpeg ??

kijk eens op http://wintips.filmt.nl daar vindt je een uitleg avi / mpeg naar dvd.
 
Ik heb mijn brander inmiddels gekocht en ik heb Nero erbij gekregen. Maar als ik Nero opstart en een DVD wil gaan branden kan ik geen enkele film selecteren die ik wil branden. Hij laat ze niet eens zien in de mappen waarin ze staan. En als ik daan aangeef dat ie alle bestanen moet laten zien (niet alleen DVD-bestanden) en ik selecteer een film, dan krijg ik de melding dat het geen goed bestandstype is. Weten jullie hoe ik gewoon een film op DVD kan branden?
 
iso bestanden kun je direct maar dvd branden met bv dvd decrypter dit is niet alleen een dvd rippen maar ook een perfecte image brand programma.(kan ook met nero hoor sluit de wizzard kies recorder en dan image branden )
Dan moeten die iso files dus wel images zijn van een dvd ?? als dat images zijn van een vcd of svcd gaat dat ook niet lukken.

avi files zul je eerst moeten omzetten.

kijk eens op http://wintips.filmt.nl daar vindt je een uitleg avi / mpeg naar dvd
 
En je zult geen kwaliteitsverlies krijgen door dit omzetten? En wat moet ik doen als die Image bestanden toch wel vcd of svcd zijn?
 
als de image bestanden vcd of svcd zijn kun je ze evtentueel uitpakken met isobuster en daarna alsnog omzetten naar dvd files.

als je een avi omzet naar mpeg ( dvd geschikt ) dan krijg je in principe niet echt kwaliteits verlies.

1 en ander is afhankelijk van het gebruikte programma.
 
dvd branden

ik heb een dvd gedownload maar nu krijg ik zowel rar en iso bestanden binnen hoe moet ik nu verder ?????:(
het komt binnen als video -ts
 
Laatst bewerkt:
@Doberman,

Maak even een eigen topic aan. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. Daarbij is deze topic van 2004. De software en techniek is inmiddels ook veranderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan