mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

ntony

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2004
Berichten
156
Ik heb een mp3 met 256mb nu kan ik er ongeveer 3 cd's er op zetten als MP3...maar nu zat ik een foldetje te lezen ..staat daat een MP3 van SONY ..ook met 256mb..en wat schets mijn verbazing er staat dat je er ongeveer 11 cd's er op kan zetten ...hoe dan?gebruikt Sony andere mp3 files ofzo ..is een WMA files kleiner dan een MP3 files ...? :confused: wie kan mij ff uitleggen .. THNX
 
ja idd die zijn kleiner maar of het 11 cd''s zijn dat weet ik niet.
 
wma is kleiner dan een MP3, maar het geluid van een WMA is over het algemeen ook slechter

Sony maakt gebruik van een andere compressie-techniek, ATRAC volgens mij. zo blijft de geluidskwaliteit toch redelijk en de grootte van een bestand neemt aanzienlijk af.

het enige nadeel is, is dat je alles moet omzetten met Sonicstage (wordt meegeleverd en is ook te downloaden)
 
maikel9..thnx voor de info

DylanGeluk..(ML Buddy:thumb: )ook thnx voor je uitleg.. maar voor een gewone mp3 speler..is dus alleen mogelijk om meer mp3er op te zetten door wma files te gebruiken..?
 
Laatst bewerkt:
ja, maar WMA is echt gaar imo.. zet er gewoon niet zoveel 192kbp/s MP3'tjes op, dan heb je tenminste 'goed' geluid

ikzelf zou je aanraden om een NetMD te kopen, maargoed :D

ML en volgens mij ook SLSK buddy haha
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan