ifo bup vob?????????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krapnang

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 okt 2004
Berichten
3
hallo ik draai bijna door,ik begrijp niet wat ik met die .ifo,.bup en .vob bestanden moet,zijn dit elke keer dezelfde die ik moet gebruiken?en als ik die samen met mijn film die ik gedownload heb,(meestal mpg mpeg of svcd)in de brandlijst zet kan ik dan branden of moet ik de film ook nog naar een ander formaat veranderen kan iemand mij hiermee helpen ik zit al twee weken achter het toetsebord en begrijp er echt niets van,alvast bedankt.

Robby:8-0:
 
vob , ifo en bup files zijn dvd bestanden dat IS de film.
mpeg , vcd of svcd zijn heel andere formaten.

als je vob,ifo,bup files hebt zou je deze kunnen branden met bv nero.
als je in enro kiest voor dvd-video maken dan krijg je 2 mappen te zien een audio_ts en een video_ts sleep alle files naar de map video_ts en branden maar.
 
hmm

Ok maar waar vind ik dan films in die formaten?ik heb shareaza,kan ik die hier op vinden?ik heb er namelijk nog nooit een gevonden?en moet ik deze bestanden dan allemaal apart downloaden?of zoek ik bij de verkeerde categorie?namelijk bij video,

alvast bedankt

Robby
 
Geplaatst door Krapnang
Ok maar kun je me helpen of niet?aub

Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

dit staat er in de huisregels dus nee ga je niet verder helpen waar je iets kunt downloaden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan