film downloaden :) branden :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

krabat

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2004
Berichten
202
Hoi,

Ik zit met de volgende problemen:

Downloaden van films doe ik met svcdplaza in combinatie met edonkey2000 (automatisch met nederlandse ondertitel).

vervolgens wil ik deze bestanden op een dvd+r branden met nero, maar dan geeft hij steeds een foutmelding.

De volgende bestanden heb ik al geprobeerd te branden:
.bin (helemaal niet gelukt)

.mpeg (krijg ik ook een foutmelding met nero, maar desondanks gebrand en kan ik op de pc bekijken, in de dvd speler doet hij het heel even en blijft dan vasthangen)

.rar (heb ik nog niet kunnen proberen te branden, omdat deze nog niet helemaal gedownload zijn. heb wel alvast winrar gedownload)

Hoe kan ik dit oplossen, zodat ik films gewoon op een dvd kan branden en met mijn dvd-speler kan afspelen.
Zoals jullie misschien al gemerkt hebben heb ik niet al te veel verstand van Pc's, dus met moeilijke termen/vaktaal kan ik niet zoveel.

alvast bedankt.
:thumb:

Krabat
 
Met VCDGear kun je al die extenties converteren naar mpeg.

Als er bij een .bin bestand een .cue bestand zit moet je die .cue gebruiken. Zit die er niet bij kun je de .bin nemen.

Zorg in Nero dat je kiest voor VCD of Super Video CD voor het branden.
 
welke bestanden kun je dan branden met nero (om een vcd of svcd te maken)? Want 1 film die ik heb geprobeerd is een mpeg bestand en dt accepteerd nero niet.
 
Bin files kun je als je geen cue file hebt het beste branden met dvd decrypter of alcohol120%.

als nero de mpeg files niet wil accepteren heb je grote kans dat die files nog niet vcd geschikt zijn gemaakt.
 
Trouwens, hoe maak je mpeg bestanden svcd geschikt? Ik wordt zo langzamerhand helemaal gek van het zoeken op internet.

De hamvraag is; hoe maak ik van een film in mpeg bestand een dvd, en hoe maak ik van een film in .rar bestand een dvd met nero.

Ik probeer nu al een week een dvd te maken van een van internet gedownloade film (mpeg / rar)en dat wil niet lukken: ik word gek!! Het is nu bijna 6 uur 's morgens en ben de wanhoop nabij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan