Fout: DVD maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

sys88

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2004
Berichten
114
Hallo,

Ik ben al een paar maanden bezig om te proberen een gedownloade film op een dvd-tje te krijgen. Zodat ik deze af kan spelen op mijn dvd-speler. Ik heb hier over meerdere vragen.

Vraag 1. Ik heb een .mpg bestand gebrand op dvd met Intervideo. Ik heb het zo ingesteld dat het programma elke 5 minuten een nieuw hoofdstuk aan moest maken. En daarna heb ik even een fraai menu-tje gekozen. Toen ik klaar wou ik deze branden op dvd en heb gekozen voor PAL. Toen het downloaden klaar was. Wou ik natuurlijk even kijken of deze werkte, maar ik zag het logo van PIONEER in het zwart/wit en flitsen over mijn tv beeld. Ik heb deze gebrand op een DVD-RW. 4,7 GB. (film was niet groter dan 4,7 GB)

Vraag 2. Ik heb nog een paar films gedownload van internet. Één van deze films stond in een .mov bestand. (Lord of the Rings - Return of the King) Deze is af te spelen met Quick Time. Alleen stond er ook nog een sub-map in de map waar zich de film bevond. In deze sub map staan de volgende bestanden: "Lord of the Rings - The Return Of The King Disc 1.xl.3ivx" - "Lord of the Rings - The Return Of The King Disc 2.xl.3ivx" - "Lord of the Rings - The Return Of The King Disc 3.xl.3ivx"

Deze bestanden zijn niet af te spelen zonder het bestand wat zich in de hoofdmap bevind. Maar hoe krijg ik die .mov bestanden op een dvd'tje zodat ik deze kan afspelen. Ik denk dat hiervoor een speciale manier voor is. Omdat de tijdens het afspelen van de film via Quick Time ook gelijk de naam van het hoofdstuk wordt weergegeven. Weet iemand hoe ik deze film op een dvd-tje krijg.

Groeten,

sys88

P.S. De rest van de vragen doe ik wel een andere keer.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan