Help mij:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

dieke

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2004
Berichten
13
ey ik zit met een groot probleem waar ik al 3maanden mee bezig ben :( vink niet zo leuk maar het probleem is dus: ik wil een server met een spel maken met admin mod alleen op een of andere manier kan niemand in mij server komen en ik kan hem zelf alleen vinden bij locals
wie kan mij helpen:D ???:(
 
Welkom op HelpMij.

VErtel eens wat meer over hoe je server in elkaar zit?
NEtwerk?
Welke windows versie?

Wat voor account met welke rechten?
 
:) Gameserver?

welk spel?
heb je een firewall aan staan?
maak je gebruik van een router voor het internet?
 
Soldier of fortune double helix 2 Vet Spel:D maar router weet niet hoe??? kan je me helpen iemand zei van open een poort ofzo
 
internet server van een spel
zeg maar iemand die dat spel speelt kan in mij server komen alleen op een of andere manier lukt het niet
iemand had het over een router en poort open zetten maar ik weet niet hoe?:(
 
De poorten die open moeten staan zijn

UDP 20100 - 20112

Als je XP hebt en SP2 vind je hier hoe je de poorten van de firewall open zet.

:rolleyes: Tja van je router heb ik geen kaas gegeten, eens in de handleiding duiken denk ik :rolleyes:
 
tnxs:D maar er staat van welke naam en de poortnummer moet je 20100en 20112 intoetsen
maar welke naam ??
 
heb je die van how open een poort ook voor nederlandse Xp ??? want zo kom ik er niet uit
alvast bedankt:D
 
:D Tadaaa NL versie , volgende keer zelf zoeken op microsoft.nl hoor :p

Overigens is het niet poort 20100 en 20112 maar 20100 t/m 20112
Dus 20100 , 20101 , 20102 , 20103 , 20104 , enz t/m 20112.
 
hallo lezers


ik heb een e-tech wireless router
ik wil graag een game server over internet (SoF2)
alleen mijn router zit in de weg iemadn had eens over DMZ instellen en virtualserver alleen het probrleem is
als ik ipconfig in cmd voer staat er:als IP 10.0.0.8 alleen dat is het IP adres van de router mijn IP is 80.61.100.6
kan je dat ook veranderen in de router ofzo
dat je wel een server via internet kan maken en niet dat ik alleen een local server maak PLzz Help Mij

Groetjes Dieke
 
Ik zou allereerst maar even je IP adres voorzien van een aantal kruisjes voor de nieuwschierigen !

Welke modem of modem/router zit er voor je E-tech ?
 
wat bedoel je?? Ik zou allereerst maar even je IP adres voorzien van een aantal kruisjes voor de nieuwschierigen !
 
Als ik me niet vergis is dit je externe IP adres.Vandaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan