Divx Knippen Plakken Ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.

louai

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2001
Berichten
87
Hallo, allemaal:rolleyes:


Ik heb een kleine probleempje, en dat is: ik wil scences zoals sex of geweld uit sommige films
verwijderen...zodat de hele familie naar de film kunnen kijken:) , maar ik wil ook tegelijkertijd de film gaan ondertiteling, en wanneer ik een scene verwijder dan veranderd de tijd van de film ook, en vervolgens loopt de ondertiteling niet lekker met de film. Kan iemand A.U.B mij helpen:(


Groetjes.
 
Zorg dat je eerst de ondertiteling in de film zet en ga daarna pas de sex en geweldscenes eruit knippen. Dan blijft in ieder geval de ondertitel goed staan.

Klik op ondertitels of wintips voor hoe je ondertitels onder een film zet.


Hier kun je een video splitter downloaden om stukken eruit te knippen. (is wel een trial)
 
Laatst bewerkt:
Divx

Hoi, Fred

Ja dat is een heel goeie oplossing inderdaad, maar ik bekijk de films op de tv met een tv-out kabeltje, dus de films downloaden en gelijk bespelen met BSPlayer incl de ondertiteling dat is heel erg snel, maar hoe kan ik eigenlijk de ondertiteling vast plakken op de films? en moet de film opnieuw geconverteerd worden?
:rolleyes:
 
Dan moet de film inderdaad eerst geconverteerd worden met TMPGenc in een .mpg file.

Je zou ook eerst de stukken eruit kunnen knippen, en daarna de ondertitels bewerken met SubSync.

Op de links die ik gaf staat hoe je de ondertitels in de film zet en de benodigde programma's voor beide opties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan