foutmelding bij TMPGEnc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hadji

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2004
Berichten
63
Kan iemand me misschien helpen? wanneer ik een film naar mpeg wil overzetten,via TMPGEnc, krijg ik de melding: "cannot be opened or is unsupported" dit krijg ik alleen als ik via virtualDub de ondertiteling bij wil voegen.

Alvast bedankt
 
Download AVI2VCD en start de decompressor die er bij zit. Geef als bestand het .avi bestand op.

Probeer het daarna nog eens met het nieuwe bestand.
 
Nee wil nog niet, als ik in TMPGEnc het bestandje.vdr wil openen, die ik met virtualdub heb aangemaakt, krijg ik nog steeds de foutmelding ''cannot be opened or is unsupported''
 
Misschien heb je de benodigde codecs niet.

Met GSpot kun je zien welke codecs je nodig hebt voor die film.

Hier kun je goede codecs downloaden. (heb je waarschijnlijk genoeg aan)

Wil je gelijk een heel uitgebreid pakket hebben kun je die hier downloaden.
 
Ik heb alles geprobeert maar het lukt me echt niet, is er misschien een andere oplossing ??? HELLLLLP !!!!
 
- Zorg ervoor dat je het vdr bestand in Virtual Dub een korte naam geeft (bv test.vdr). TMPGenc kan namelijk niet zo goed met lange namen overweg.
- Virtual Dub en de Frameserver-mode moeten tijdens encoderen actief blijven op de achtergrond.
 
Ja heb ik ook gedaan maar t wil echt niet, weet iemand hoe ik erachter moet komen wat voor codecs ik nodig heb, ik heb GSpot, maar hoe zie ik dat hierin?
 
Ik heb dit probleem ook gehad, bij mij lag het aan een verourderde versie van Virtualdub. Ik heb toen de nieuwste versie gedownload, in mij geval 1.60, hiermee was voor mij het probleem over.

In GSPOT moet je je file (oftewel film) openen, dan gaat hij hem lezen en komt er te staan welke codecs de film nodig heeft en of je die hebt. Als je die niet hebt komt er te staan welke je nodig hebt.

Maar met 1 van de eerder genoemde codecpacks moet je er wel mee kunnen komen
 
JUIST ik heb de nieuwste versie gedownload en hij doet het !!!!! geweldig mensen, dank jullie wel voor jullie hulp
 
Hallo

Ik heb het zelfde probleem.Ik heb wel de codecs en nieuwste versie van virtualdub (1.60),maar het lukt me niet.Wie o wie kan mij hierbij helpen??
 
Geplaatst door Lucky Fred
Download AVI2VCD en start de decompressor die er bij zit. Geef als bestand het .avi bestand op.

Probeer het daarna nog eens met het nieuwe bestand.

Heb je het al hiermee geprobeerd?
 
Je tempgenc is helemaal up to date???

Misschien werkt in jou geval een oudere versie van virtualdub

ik zou zeggen probeer het eens
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan