DLL-bestand foetsie

Status
Niet open voor verdere reacties.

kapitein

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
Berichten
106
Ai, ai....heb waarschijnljk na het updaten iets teveel TMP-bestanden weggegooid.

Direct bij het opstarten verschijnt de mededeling dat 'ie een DLL bestand mist C:\Windows\System\SHLWAPI.DLL

Vervolgens komt de melding: Fout bij laden van Explorer.exe. Windows opnieuw installeren.

Twee vragen:

- bestaat er zoiets bij W98 als een herstelpunt.
- zoniet, moet Windows dan daadwerklijk opnieuw worden geinstalleerd en hoe doe ik dat.
:confused:
 
Als het goed is moet er een reservekopie op je schijf staan van shlwapi.dll ProgramFiles\Support.com\backup\SH.
Deze kopiëren en weer onder Windows\Systeem zetten over de oude versie heen.

Groeten Oossie
 
helaas...

't Zal gerust dat op de cd dit bestand te vinden is, maar probleem is dat ik domweg niet kan aanloggen m.a.w. ik kom niet dusdanig ver dat ik de gelegenheid krijg om dit bestandje te kopiëren naar mijn harde schijf....
Wat nu ?
 
Klik op de link op de bovenste pagina die google vind (mn vorige berichtje) klik daar op de lange linke en klik verder tot die gaat downloaden! Dan kun je hem toch in system zetten??:confused:
 
we'll give it a try...

Thanx, mensen.
Wij gaan er vanavond mee aan de slag. Zal jullie laten weten of 't succesvol is verlopen.:thumb:
 
opgelost, maar.....

Probleem opgelost. De zaak draait weer.
De truc met de opstartdiskette en het kopiëren van de (nieuwe) DLL-file werkte helaas niet, zodat ik heb moeten kiezen voor het opnieuw installeren van W98.

Echter, nu knalt na ± 3 minuten m'n internetverbinding eruit (zit op een netwerk, achter een router)

Iemand enig idee.... ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan