fout melding als ik wil branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexsteenland

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2004
Berichten
128
Hallo,

Ik heb een klein probleem.
Als ik met instant copy een dvd wil branden die bij op de harde schijf staat krijg ik de fout melding "Access violation at address 0000000. Read of address 00000""
Wat betekend dit ik weet niet wat ik nu moet doen.

mzzl.
 
Het probleem wat je hier meldt is exact hetgeen ik nu ook heb. Voorheen heeft instant copy bij mij prima gewerkt. Herinstallatie heeft niets geholpen oplossing ????
 
Je bent niet alleen! Reacties [een paar honderd over de hele wereld, van lieden met hetzelfde probleem] op diverse internationale fora leren dat het iets te maken heeft met de laatste windows update... waarschijnlijk zal of Bill of Pinnacle één dezer dagen wel met een patch komen....
 
oplossing gevonden

erpcity

Blijkbaar komt het behalve stomme opmerkingen niet op om het probleem te zoeken.
Dat heb ik wel gedaan en mijn probleem is perfect opgelost. De oplossing is uitermate simpel en staat voor je neus als je klijkt. Maar goed, mogelijk moet je jezelf maar eens versnellen
 
1) je reageert op een topic uit 2004 wat niet geheel de bedoeling is

2) ik snap je antwoord niet. Kraak je Erpcity nu af op zijn hulp of lees ik het verkeerd?
 
erpcity

Blijkbaar komt het behalve stomme opmerkingen niet op om het probleem te zoeken.
Dat heb ik wel gedaan en mijn probleem is perfect opgelost. De oplossing is uitermate simpel en staat voor je neus als je klijkt. Maar goed, mogelijk moet je jezelf maar eens versnellen

@Mario je lees het niet verkeerd,maar is hij dan te beroerd om de oplossing te geven,zodat andere mensen er ook baat bij hebben????

Dus zie ik graag de manier om het op te lossen geplaatst
 
Tja.... we doen allemaal ons best....
Al Googelend zag ik dat de velen die op buitenlandse "helpmij's" probeerden de oplossing voor dit probleem te vinden, tot de slotsom waren gekomen dat het aan een Windows update lag... [en het zou niet de eerste keer zijn dat zo'n update ergens in één of ander programma problemen veroorzaakt]

Maar ik keer nu snel terug naar deze fora om te vertellen dat het daar allemaal stekeblinde stomme sukkels zijn en dat wij in Holland een smart cookie hebben die het in een flits opgelost heeft [moet ik inderdaad wel even weten wat de oplossing is...]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan