Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Wie kan mij met mijn mp3 speler helpen?

Vraag is niet opgelost
    Ik heb gisterenmiddag een mp3 speler gekocht maar het wil allemaal niet lukken. We dachten dat het aan het ding zelf lag en hebben hem dus geruild, maar helaas lukt het weer niet.
    Het instaleren van de software en dergelijke gaat goed, het aansluiten op de usb poort ook.
    Maar daar komt het; er moet volgens de gebruiksaanwijzing in Deze Computer de verwijderbare schijf verschijnen? En dat doet het dus niet. Zo kan ik dus geen enkel nummer op de mp3 speler zetten .
    Is er iemand die weet waar ik misschien wel die verwijderbare schijf kan vinden?

Banned vanschagen's avatar
    als je dubbel klikt op deze computer moet daar een verwisselbare schijf aanduiding staan als je de mp3 speler in een usb poort gestoken hebt,maar ook in de verkenner moet hij staan.of op wat voor manier je ook doet.

Hoofdmoderator
    Verenigingslid
    puppie's avatar
    Wordt er wel aangegeven dat er nieuwe hardware is gevonden door windows.
    Welke windows gebruik jij eigenlijk.
    Staan je usb poorten wel aan.

Daar stond hij dus ook niet tussen, heel vreemd, maar gelukkig is het net wel gelukt! Ik had de software verwijderd en de pc uitgedaan, toen de usb weer aangesloten, opgestart en voila; hij stond er!
    Vreemd; maargoed, hij doet het

5. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl

Regels
Help

Helpmij.nl en business