Windows Media Player heeft kuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Labradorreke

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2001
Berichten
102
Hier ben ik weer met een vraag...
Sinds maandag een nieuwe pc met alles erop en eraan.
Windows Media Player heeft echter rare kuren :( (stond al geinstalleerd dus) Wanneer ik een filmpje krijg via mail dan kan ik het zien zonder problemen.
Wil ik echter zo'n humorfilmpje openen vanaf een site dan opent de speler maar er blijft onderaan in balk verbinden staan en er blijft een zandlopertje draaien.
Wanneer ik de speler sluit en terug wil openen gaat dat niet meer. Dan moet ik eerst naar taakbeheer gaan en dan proces wmplayer afsluiten doen. Dan pas kan ik de speler weer openen. Maar zonder resultaat dus. Geen filmpkes te zien! Heb al via software /windows onderdelen toevoegen en verwijderen geprobeerd hem terug te installeren maar helaas zonder resultaat.

Hoe op te lossen?
 
heb je dat probleem alleen met die site?
 
Neen heb hier bij google humorfilmpjes ingetypt en al verschillende sites afgegaan om eens te testen, maar ze hebben het allemaal.
 
Laatst bewerkt:
Welke versie heb je van windows media player.
 
Heb de codecs geinstalleerd maar toen deed hij het nog niet. Ik verwijder ze dus weer. En ga nog eens kijken bij bestandstypen (door de codecs te installeren waren die allemaal uitgevinkt) en heb dus alles weer terug aangevinkt en pc weer opgestart en... probleem ineens wonderbaarlijk opgelost.

Thnx allemaal voor het meezoeken naar oplossingen. :thumb:
 
Is dat allemaal terug zetten weer in oude status toch succes vol geweest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan