Foto's verzenden (bv naar hema)

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepheldoorn

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Berichten
373
Hoi Helpers,

Eeen vraagje: als ik digitale foto's wil verzenden naar bv de Hema om ze te laten ontwikkelen, wil ik dit doen via XP. Ik kom dan in de 'wizard on line afdrukken bestellen' terecht, waarna ik een melding krijg dat 'de wizard geen verbinding met het Internet kan maken of de webservice heeft een ongeldige wizardpagina geretourneerd'.

Als ik het probeer via Hemasoftware lukt het wel, maar is erg omslachtig. Verder is mijn internetverbinding in orde; gebruik ik XP-pro en heb ik me al aangemeld bij de HEMA e.d.
Tot slot: ben geen hema-fan of zo, maar het gaat om het voorbeeld. Bij andere firma's heb ik hetzelfde probleem.
Wie weet raad?
Greetz,
Joep
 
al die servieces hebben eigen software om dat te doen,daar zal wel niks aan te doen zijn.
 
Nou, dat verbaast me dan wel, want de site van (in dit geval) de hema geeft zelf als een van de opties de mogelijkheid om foto's via xp te versturen. Lijkt dus niet zo te zijn dat ze erop uit zijn hun eigen (gratis) software te promoten....of begrijp ik je verkeerd?
Sowieso dank voor je reactie;)
Greetz,
Joep
 
Om foto's via XP naar Hema of Kruidvat te sturen heb je toch nog een stukje software nodig. Zie het als een soort plug in. Met dit stukje software komt het desbetreffende bedrijf in de lijst van mogelijkheden te staan waarna je kan kiezen.
 
Screenshotje

Ter verduidelijking!
 
Laatst bewerkt:
Beste Raymond (en anderen),

Dat weet ik... Echter, als ik dan vanuit XP foto's wil gaan verzenden, kom ik de eerder genoemde wizzard terecht. Allereerst zie ik dan een aantal opties (idem aan jouw screenshot, dus met 'HEMA' erbij). Daarna kan ik inderdaad een van de drie opties installeren en pas daarna krijg ik voornoemde foutmelding die ik overigens ook krijg als ik een van de andere firma's/opties selecteer. Pas vervolgens geeft de wizzard dan de foutmelding. Met andere woorden: de software waar jij over spreekt heb ik dus correct geinstalleerd.
Nog andere ideeen?
Greetz,
Joep
 
Laatst bewerkt:
Mijn excuses dan:eek:
Ik zou het dan eigenlijk ook niet weten behalve dan dat mischien je firewall voor probs zorgt??
Kan dat het zijn anders haak ik af?
 
Nee, want het eerste wat ik heb geprobeerd is de firewall uitzetten....
Weet het ook niet meer...so be it.
Greetz
Joep
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan