probleem met afspelen films

Status
Niet open voor verdere reacties.

joostdk

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2004
Berichten
6
hallo,

ik ben een ongelofelijk fan van the simpsons en daarom download ik hun filmpjes (inplaats van 15 euro te betalen voor 4 afleveringen van 20 min.:evil: ) nouja, mijn probleem is dat als ik ze probeer af te spelen ze soms niet werken, windows media zegt dat hij naar een codec-server als hij klaar is met laden krijg ik alleen geluid of alleen beeld, ook als ze het wel doen doen ze het soms na 1 keer spelen het al niet meer(er gebeurt hetzelfde)
het is misschien niet zo duidelijk uitgelegd, toch hoop ik dat jullie me kunnen helpen:) alvast bedankt!

joost
 
dankje,

ik heb al vaker op google gezocht naar codecs, en ik krijg alleen maar sites die DIVX encoding programmatjes aanbieden maar die lossen mijn problemen niet op. en jij zegt dat ik een nieuwere codec moet downloaden, dat kan ik dus niet echt vinden.
is er iemand die me een site kan geven waar ik dat kan downloaden?want dat zoeken doe ik of fout of ik kijk gewoon over dingen heen:confused:
 
Welkom op Helpmij

Misschien moet je het proberen met ACE Mega Codecs .

Deze bevat bijna alle codecs die er zijn, dus niet alleen divx.

Het is wel een groot bestand (44MB), maar dan heb je ook de meeste codecs gelijk binnen handbereik.
 
Laatst bewerkt:
fddshow
ac3filter
windows media codec pack
ogm filter
en je kunt de belangrijkste videocodecs afspelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan