Schokkend beeld na TMPGEne

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mister_JohnnyB

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2004
Berichten
6
Hallo allemaal,

Na het bewerken van een avi.file met tmpgenc heb ik een licht schokkend beeld in mijn mpg. file ook als ik het op een dvd brand gaat dit niet weg. Het is net of ik elke 3 a 4 seconden het beeld een fractie stilstaat
Heeft iemand hier een oplossing voor??
Alvast bedankt voor de aandacht.

Groet JohnnyB.:thumb:
 
Het lijkt erop dat je de framerate door tempgenc laat aanpassen welke om de sec een licht schokkend beeld laat zien. Er is geen enkele decoder die dit goed kan.
Het enige wat je kan doen is de avi inlezen in virtualdub en daar de framerate aanpassen naar pal(25 fps) en de avi opnieuw wegschrijven. met de audio moet je dit converteren via bsweet. daarna beide file inlezen in tempgenc. dan zijn de schokkende beelden weg.
 
Hallo Jackall,

alhoewel ik niet precies weet wat je bedoelt (opnieuw wegschrijven) ga ik het op mijn gemak proberen,weet wel hoe het allemaal een beetje werkt. Ik laat het je zsm weten hoe het is gegaan.
Alvast bedankt voor je bericht en je aandacht.

Groet JohnnyB
 
Hallo Jackall,

Het schokken is inderdaad weg nu dat ik hem via virtualdub op pal 25.000 heb gezet. Nu het geluid nog?? Ik kan nergens die bsweet vinden op internet, tenminste niet via google. Waar kan ik zoiets vinden?

Alvast bedankt voor je hulp,
Groet JohnnyB :thumb:
 
bij doom9 kan je een hoop vinden
 
Hi Jackall

Ik heb alles gevonden wat ik nodig heb, (denk ik) Ac3machine, Bsweet en ac3cm. dit lijkt me allemaal wel heel moeilijk om mee te werken. Is er ergens een nederlandse beschrijving? Kan het niet zo zijn dat als ik de complete avi file omzet naar 25.00 fps dat dan ook het geluid omgezet word? om daarna het geluid te splitsen met virtualdub en weer met tmpgenc 3.0 Xpres samen te voegen. Kan dat?

Ik hoor het wel, Alvast bedankt voor je tijd
Groet JohnnyB :thumb:
 
Bedankt Jackall,

Nu een paar weken later, en veel gezien en gelezen op doom9 ben ik een heel stuk wijzer geworden. In ieder geval heb ik het probleem opgelost, dat was het belangerijkste.

Nogmaals bedankt voor je aandacht :thumb:
Greetz JohnnyB.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan