ondertitel city of god

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouter_7

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 okt 2004
Berichten
1
eeft er soms toevallig iemand deftige ondertitels voor

de film city of god, citade de deus, ik heb er in het nederlands of engels nodig, maar kan er nergens voor op 1 cd vinden, zou er mij iemand kunnen helpen????:s

mail>>>>wouterken_77@hotmail.com

alvast bedankt
 
Volgens mij mogen wij je niet vertellen waar je die kan downloaden. (Huisregels)

Ik zou zeggen zoek eens met Google dan moet je er zeker toch wel een aantal kunnen vinden :)
 
Dit de goede?

Klik

[edit]zie net dat het de 2 cd versie is[/edit]
 
Ondertitels staat dus niet op de lijst bij warez?
 
Nog 1 vraagje.

Als ondertitels niet onder illegaal vallen waarom zijn ze dan verbannen van de Nederlandse sites?

RIJSWIJK - 11 februari 2004 Stichting BREIN (Bescherming Rechten Entertainment Industrie Nederland) heeft op last van het Openbaar Ministerie en in samenwerking met het team Opsporing piraterij van de FIOD-ECD de website www.ondertitels.nl gesloten. De site bood ondertitels van meer dan 5000 speelfilms aan, waaronder films die nog niet in de Nederlandse bioscopen zijn verschenen. Volgens BREIN-directeur T. Kuik ‘wordt [het] nu toch weer moeilijker voor piraten om illegale kopieën met Nederlandse ondertiteling te kunnen leveren, waardoor de illegale omzet zal verminderen’.
 
Aangezien de search niet vlekkeloos werkt kan ik de link niet terug vinden waar volgens mij uitgelegd werd waarom we wel links toestaan
 
Ok, Mario dan is dat ook weer bij me bekent :)
 
Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!

Misschien de huisregels dan maar aanpassen?
Of even een vermelding bij twijfelachtige zaken wat WEL mag?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan