Oudgediende neemt afscheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steve

Inventaris
Lid geworden
28 nov 2001
Berichten
17.993
... en wel <strike>onder</strike>naastgetekende .

Twee jaar geleden kwam ik als enthousiast jochie op Helpmij.nl terecht, want ik raakte maar niet aan de installatie van Windows ME uit. Na het newbieparcours te hebben doorlopen, leerde ik steeds meer en haalden de supermods en admins het zelfs in hun hoofd om mij toe te laten tot het moderatorteam als moderator hardware :p. Helpmij werd een deel van m'n leven; op vrije dagen plaatste ik tot 100 posts per dag, anderen helpend bij hun computerproblemen.

Dit uitte zich ook op kwantitatief gebied; al snel bereikte ik de mijlpaal van 10.000 berichten en kwam als relatief nieuw lid en jongeling tussen de groten van deze site terecht, zoals Kleinkramer, Jimbo, m@rio en wijlen Bennie. Ook als moderator was ik zeer actief; ik discussieerde actief mee in het moderatorforum, leidde alles in mijn forums in goede banen en heb veel leden geholpen en terechtgewezen waar nodig.

Maar er is een tijd van komen en gaan, zoals het cliché zegt. Na meer dan 17.000 posts ben ik Helpmij.nl wat ontgroeid, als ik het zo mag uitdrukken. Ik wilde een niveau hoger en ik ben terechtgekomen bij Tweakers.net. Daar ben ik druk aan de slag als redacteur en administrator. En om jullie niet met een half slapende moderator op te zadelen, zet ik deze stap. Ik geef liever de kans aan vers bloed om het hierbij gecreëerde gat in het moderatorteam op te vullen.

Ik wil iedereen die ik op het forum ken en kende bedanken voor de fijne tijden. En in het bijzonder de andere moderators, met wie ik meer dan anderhalf jaar samen heb gewerkt. Veel succes gewenst aan de nieuwe mod, en tot ziens, aan de kant van de gewone gebruikers, weg als moderator betekent nog lang niet weg als user :).
 
Zoals eergisteren al aangegeven, erg jammer maar wel te begrijpen. Ik kan alleen maar herhalen wat ik eerder schreef, veel succes bij Tweakers. Dat je op een hoger niveau zit dan het gemiddeld Helpmij.nl publiek is duidelijk. Dat je daarom een nieuwere uitdaging nodig hebt is niet meer dan logisch.

Steve, bedankt voor vele jaren modderen!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan