[Fotoalbum maken] Welk programma?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muurhond

Inventaris
Lid geworden
23 jun 2001
Berichten
10.587
Ik wil graag een aantal fotoalbums digitaliseren (foto's scannen is natuurlijk geen probleem) en nu was mijn vraag met welk (gratis) programma dit het beste kan.

Ik wil wel er wel graag een mooi geheel van maken, dus mooie menuutjes e.d. Ook wil ik het zaakje uiteindelijk op een cd/dvd kunnen branden zodat deze af te spelen is op mijn home cinema set.

Iemand een idee?
 
Zelf vind ik JAlbum wel erg mooi

Filmpjes van foto's die ik op mijn home cinema set af kan spelen maak ik met SlideShow Movie Maker
(info)

Slide Show Movie Maker can create an .avi vide slideshow from a series of .bmp or .jpg images. Images can have professional-looking fade-in and fade-out effects, plus attractive text overlays. The program lets you choose to save output using any one of your systems installed .avi codecs. You can choose to build your slideshow from selected pictures or entire directories. If you select any of the included effects, they can be previewed, using the built in viewer before you apply any of them. The program also lets you save your work as projects, so you can continue working on them at a later time. Additional features include pa color fading pnorama scrolling and more.
Olav
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan