Kan ik ondertiteling krijgen onder een ISO bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

mister 9

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2004
Berichten
648
Ik probeer al weken een ondertiteling te krijgen onder een ISO bestand. Kunnen jullie hier mij aub mee helpen? Het lukt me prima onder MPEG of AVI bestanden.

Het bestand bevat van zichzelf engelse, franse en spaanse ondertiteling die ik kan selecteren. Standaard speelt de film gewoon in het engels zonder ondertiteling, dus ik wilde of: Mijn nederlandse ondertiteling toevoegen aan het menu, of Nederlandse ondertiteling vast in de film zetten.

Alvast heel erg bedankt.
 
Een ISO is geen film maar een image van een CD of DVD waarop een film kan staan. Je zult dus eerst de inhoud van de ISO eruit moeten halen (isobuster, winrar) dat bestand voorzien van een ondertiteling en daarna, indien gewenst, weer in een ISO bakken.
 
De film is nu van perfecte kwaliteit. Krijg ik door deze handelingen geen kwaliteitsverlies?
 
Nee, of je het bestand nu in de Image laat zitten of er uit haalt, dat maakt geen verschil.
 
Goed zeg. Dus even voor de duidelijkheid
(SORRY, ben nog een leek op dit gebied).

Ik heb nu isobuster gedownload. Ik kan hiermee dus mijn ISO bestand openen, en omzetten naar bv MPEG? Dan ondertiteling er onderzetten, en vervolgens omzetten naar DVD om 'm te branden? Of moet ie daarna weer terug naar ISO? Zo ja, doet Isobuster dat ook?

Weer heel erg bedankt.
 
je hebt het er over dat je kunt kiezen tussen verschillende ondertitels is het iso file een image van een dvd of van een mpeg file ??

naar wat je zegt heb ik het idee dat het iso file een dvd image is omdat je ook spreekt over standaard speelt ie af in het engels zonder subs.

als het een dvd is dan kan het wel maar wordt het een stuk moeilijker er nederlandse subt bij te krijgen.
Je zult dan met programma's als ifoedit enz moeten gaan gebruiken.
 
http://www.ifoedit.com/ ifoedit is een programma waarmee je ifo files kunt bewerken.
Wil je subt bewerken in een dvd of een nl subt toevoegen heb je nog meer programma's nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan