videofragment verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sachak

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2004
Berichten
103
(ik hoop dat ik deze topic bij het juiste onderwerp geplaatst heb :confused: )


Ik heb via windows media player een film gedownload die is opgeslagen op mn c-schijf onder downloads. Nu probeer ik deze te verwijderen van mn c-schijf maar dan geeft ie aan dat mogelijk een andere gebruiker of ander programma m in gebruik heeft. Ik heb m uit de mediabibliotheek al verwijderd en kan m ook onder zoeken in de media player niet meer terug vinden.
Onder zoeken in XP heb ik al gekeken of ie ook ergens anders opgeslagen staat maar dat is niet het geval.
Heeft iemand enig idee hoe ik deze film toch kan verwijderen (het is nml een groot bestand die ik graag kwijt wil)
 
Heb je hem al geprobeerd naar de prullenbak toe te slepen meestal werkt dat

Greetz Stephan
 
1) Naar de prullebak slepen had ik al geprobeerd ja, maar dat lukte ook niet.


2)Ik heb de aanwijzingen van de link gevolgd en betreffende default verwijderd, ik kan m echter nog steeds niet verwijderen, blijf dezelfde melding krijgen.
 
Klik met rechts op het bestand, kies naam wijzigen, kopieer de bestandsnaam incl. extensie.
Ga naar het Kladblok, typ wat onzin, ga naar >opslaan als, plak daar de bestandsnaam van het bestand dat je verwijderen wilt, en sla het op in dezelfde map als het filmpje. Sla dus niet op als .txt-bestand maar kies bij > opslaan als type, voor >alle bestanden.
Dan vraagt Windows of je oude bestand wilt vervangen. Klik 'ja'. Nu kun je het bestand weggooien.

gr.

Poekie
 
Laatst bewerkt:
<a href="http://www.kellys-korner-xp.com/xp_d.htm#del" target="_blank">Hier</a> nog wat aanvullende suggesties, mocht de tip van poekie geen soelaas bieden.
 
Bedankt :thumb:

ik heb m eindelijk kunnen verwijderen :D
 
:thumb: Mooi zo. Ben alleen nieuwsgierig hoe je dat gedaan hebt:)
 
Wat was nu de beste methode? Dan hebben anderen er ook wat aan. Dit is een veelvoorkomend verschijnsel namelijk.

Poekie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan