dvd maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

harry49

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2004
Berichten
8
goede morgen menssen

ik ben harry van esch
En ja ik had even een vraag ik weet dus niet of ik die nu op de goede plek stelt maar weet het anders ook niet waar ik het zou moeten doen sorry als ik het foud geplaats heb.

maar mijn vraag is dus deze ik heb via kazaa wat films gedoanload en die had ik graag op een dvd gezet en ik heb nero 6.0 er op staan maar ik kan het dus echt niet voor elkaar krijgen en ben daar nu al dik een maand mee druk om dat uit te proberen zou er iemand zijn die mijn eens kan maillen en mijn vertelen hoe ik dit dus wel kan doen want ja sorry ik heb er dus niet echt veel verstand van ik hoop echt dat iemand de tijd er voor zou willen nemen om mijn op weg te helpen mijn dank zal daar groot voor zijn
ggroetjes van harry van esch
 
Allereerste moeten we weten wat voor een bestanden je gedowndload hebt? Dit zijn waarschijnlijk AVI of MPEGE bestanden. Deze moeten eerst worden omgezet en zo DVD geschikt gemaakt worden.
Klik HIER om te kijken hoe dit in zijn werk gaat...

Hoe groot zijn je bestanden? Als je al zo'n 3 tot 4 gig zijn, kan het zijn dat je al DVD / ISO bestanden hebt, maar dat lijkt me sterk via Kazaa.
 
mag ik u danke voor u bericht je maar je omdat ik dus net wil gaan begine om films te doanloaden zit je soms met wat problemen en ja ik weet dus ook echt niet waar ik kan zien wat voor een bestand het is en waar u mijn naar verwees dat gaat over noder tieling en wat ik u ook graag zou willen vraagen als u het niet erg vind waar kan ik dus progamas vinden waar het misschien wat makelijker is om dvd te dounloaden ik zou u heel dank baar zijn als u mijn wat op weg zou willen helppen met vriendelijke groeten van harry :thumb:
 
Download eerst Azureus. Ga daarna naar Suprnova.org (is goed gespeld zo) en download een bittorent van een film of een spel. Open dit bestandje met Azureus en het downloaden is begonnen.

Om te zien wat voor een bestand iets is -> rechtermuis knop, eigenschappen..
 
dvd branden

sorry als ik niks heb laten horen hoe of wat maar dit kwam door ziekte van mijn zelf maar ik heb bittorn nu op mijn pc gehad en ja deze is nu dudelijker langsaam geworden als ik wat anders wil opene dan moet ik zeker 5 minuten wachten voor ik een ander progama open kan krijgen dus ja de films die ik dus had gedoanload heb ik maar weer verwijdert en vind het toch heel jamer dat ik hier niet echt uit kan gaan komen want ik had het wel leuk gevonden om teleren hoe dat zou moeten ik weet dus echt niet zo veel van die ding af maar ik bedank een ieder die toch heeft geholpen en ja nog steets sta ik open voor hoe wen waar ik goed progama kan vinden om dvd te dounloaden maar ja ik wil ook niet altijd aan het hooft van menssen blijfen zuren dat vind ik dus moeilijk maar heel veel dank voor de hulp die is geboden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan