pc --> tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

erikbosman

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2001
Berichten
327
ik wil graag mijn laptop aansluiten op de tv.. alles werkt geluid /beeld alleen het beeld wat ik te zien krijg is zwart wit, hoe los ik dit op.....
 
Het uitgaande signaal moet PAL zijn ipv. NTFS. Kijk eens of je dit ergens in kunt stellen.

MVG.

Armand
 
dat heb ik ingesteld. van pal-b tot pal-m ofzo kan ik instellen, welke ik dan moet hebben weet ik niet maar pal-b heb ik ingesteld
 
NTSC

NTSC bedoel je waarschijnlijk ipv NTFS.

Inderdaad PAL is de Europese standaard en NTSC de Amerikaanse.
Het type uitgang kun je op je videokaart instellen.

Groets, Jas.
 
is allemaal gebeurd. maar heb gewoon zwart wit, ik heb de stekertjes wel voor in de tv (de gele rode en witte) moet dat misschien op de scart... naar mijn inziens maakt dit niet zoveel verschil toch?
 
Nee,

De gele stekker is je video-uit signaal en die produceert (als het goed is) kleurenbeeld.
Haal die andere stekkers er eens uit.....
Kijk eens op je videokaart of het formaat video-uitvoer op automatisch te zetten is ?

Groets, Jas.
 
de andere stekkers zijn er nu uit... ik heb wel een doorlus stekertje gebruikt want mijn tv out van mijn video op mijn laptop is s-video.... ik heb een doorlus stekkertje gekocht om de verbinding te maken naar zo'n geel stekkertje..... maakt dat misschien nog verschil
 
Nee hoor, moet gewoon kunnen.

Kun je echt (buiten PAL-b tm m) niet gewoon PAL instellen ?
Je moet dit probleem echt oplossen in je video-uitvoer van je videokaart.

Groets, Jas
 
ik denk dat ik het al heb gevonden... ik denk dat dit alles niet gaan werken.... ik heb denk ik een verkeerd kabeltje.. ik heb een 4 pins kabel aangesloten op mijn pc die doorlust naar een geel stekkertje.. maar de kleur die te zien is op het doorlus stekkertje is bruin, dus ik denk dat het niet werkt met een geel stekkertje..

zie: http://www.computertotaal.nl/cursussen/cst.cfm?id=83
 
Das helaas jammer.

Gauw een ander kabeltje kopen dus en succes !!

Groets, Jas
 
ik ga snel een ander kabeltje kopen... als het is gelukt horen jullie het van me.. thanx voor de hulp en ik hoop dat andere mensen hier ook wat aan gehad hebben.
 
daar was ik weer..... hij doet het niet.. heb een svideo kabel gekocht die ik rechtstreeks op de tv aansluit.. maar het helpt geen donder...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan