Mp3 => DVD, steeds haperingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheMaestro

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2001
Berichten
79
Ik heb binnenkort een feest en wil een vracht MP3's op een DVD zetten en deze in een DVD-speler leggen met afspeelmogelijkheid voor MP3, en die dan aansluiten op een audio installatie.
Het branden is geen probleem maar als ik de DVD speler aansluit op een audio installatie dan gaat het een paar seconden goed maar dan komen er haperingen in de muziek.
De MP3's afspelen van de harde schijf is geen probleem.
Ik heb een DVD-RW gebruikt.
Hopelijk weet iemand een oplossing.
Bedankt.
 
Het zou gewoon moeten kunnen, wellicht dat de DVD speler niet helemaal overweg kan met het merk DVD wat je gebruikt hebt. Heb je het al met een DVD-r geprobeerd?
 
Weet je wel zeker dat je dvdspeler een dvd vol met mp3tjes kan afspelen? Een cd zal wel lukken maar een dvd? Welke dvdspeler heb je?
 
mp3 => dvd

bedankt voor de reacties.
Ik heb een Lenco DVD speler
en ik heb alles maar op gewone cd-r gebrand als mp3 en dat ging perfect, had alleen wat extra cd's nodig.
Ik zou echter toch nog graag willen weten hoe het wel kan, ik zal bij wijze van experiment er een dvd-/+ r tegenaan gooien en kijken of dat werkt, ik laat het jullie weten.
Thanx !
 
let eens op de kwaliteit van de mp3 - meestal 128 gaat beter.
let ook eens op de snelheid van branden , ik ben er bijvoorbeeld achter gekomen dat mijn mp3 autoradio niet tikt als ik hem op lage snelheid brand (op 8 speed)

meeste types dvd spelers lezen geen dvd mp3 , ook kan de maximale aantal mappen te groot zijn of aantal nummers te veel.

maar als je wel "geluid" hebt zou je zeggen dat het moet lukken.

voor aanschaf eerst eens kijken of je kunt achterhalen of je een + of - speler hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan