wel ondertitels geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

aath

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2000
Berichten
28
hallo

ik heb een vraag ik ben een avi aan het ondertitellen dit gaat perfect ik gebruik:

ffdshow
mainconcept mpeg decoder ver 1.04

de avi die ik wil ondertitelen heeft geluid maar na het ondertitellen heb ik geen geluid meer.

wie kan mij helpen aub ik kom er niet meer uit

bedankt aat
 
ik kenhet probleem. Gebruik subsync, dan heb je hier geen last van. Als je het programma wilt blijven gebruiken weet ik geen oplossing...
 
subsync

hoi bedanktvoor je reactie

hoe subsync werkt weet ik niet ik gebruik ffdshow en dan maiencoder dan saan de subs in de avi en kan ik er zo een dvd van maken gaat dat met subsync ook zo?

groetjes aat
 
nou het antwoord dat ik had gegegeven klopte niet helemaal. Subsync gebruik je om te kijken of de ondertiteling synchroon werkt. Vervolgens gebruik je Virtual Dub voor al het verdere werk. Ik heb een link toegevoegd waar een duidelijke handleiding staat!


Handleiding
 
Ik heb het zelfde probleem gehad en haal nu met virtual dub het geluid(wav)van de film.Hierna kun je met mainconcept met ffdshow de film omzetten en je hebt dan wel geluid.Kijk voor een beschrijving maar eens divxstart.Veel succes Henk
 
wel beeld geen geluid

hoi

bedankt voor jullie reactie ik ben nog even aan het uitzoeken hoe dat moet met virtual dub maar ik vraag me af is er niet een programma die alles in 1 keer doet van avi zonder sub tot dvd met sub

bedankt aat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan