Schakelaar voor draadloos netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mick Durst

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2004
Berichten
205
Hallo,

Ik ben via een draadloos netwerk verbonden met een router die alleen internet deelt. Nu heb ik eindelijk een 'uitstekende' signaalsterkte, maar als ik dubbelklik op het monitoricoontje staat er:

Status: verbonden
Netwerk: geen
Snelheid: 11.0 Mbps (maximaal)

Nu haal ik mijn 2,5 Mbit internetsnelheid lang niet. Ik kom maximaal op 100 kbps terwijl iki rond de 350 moet hebben. Nu denk ik dat het ligt aan dat er bij Netwerk niks staat.

Er moet WLAN komen te staan, maar als ik dubbelklik op het monitoricoontje rechtsonder in mn scherm, en ik klik op "draadloze netwerken" staat er het volgende:

ER ZIJN GEEN DRAADLOZE NETWEERKEN BINNEN BEREIK GEVONDEN.
ZORG ERVOOR DAT DE SCHAKELAAR VOOR DRAADLOOS NETWERKVERKEER OP UW COMPUTER IS INGESCHAKELD.

Waar vind ik deze schakelaar?

Alvast bedankt.
 
Lijkt erop dat je computer wel een draadloos netwerk ziet, maar er niet op kan inloggen. Is het signaal beveiligd met een WEP-key of een ander soort beveiliging?
 
Het netwerk is niet beveiligd met een WEP-key, deze is uitgeschakeld, wel een firewall.
Ik heb wel verbinding met het internet, alleen niet met de gewenste snelheid.
 
Heb je nog andere verbindingen op je computer staan? (netwerkkaart, modem,bleutooth?) schakel die dan uit in netwerkeigenschappen.
 
Schakel je firewall eens uit binnen XP alsmede je wireless zero in XP (start/config/systeembeheer/services)
Installeer evt je clientsoftware en voer de WEP-key in.
 
Ik heb de netwerkkaart uitgeschakeld en alleen de draadloze netwerkverbinding staat nog aan, maar geen verbetering.

Ik heb wel (traag) internet maar krijg nog steeds de melding:

ER ZIJN GEEN DRAADLOZE NETWERKEN BINNEN BEREIK GEVONDEN.
ZORG ERVOOR DAT DE SCHAKELAAR VOOR DRAADLOOS NETWERKVERKEER OP UW COMPUTER IS INGESCHAKELD.

Welke schakelaar is dat dan?

De wireless zero staat nu ook uit.
Bedoel je de software van de adapter?

Ik krijg nu de melding:
Deze draadloze verbinding kan niets worden geconfigureerd etc. etc.

maar nogmaals: welke schakelaar?????????????
 
bij del laptops moet je de fn toets in drukken samen met de toets waar een zend mastje op staat dat is de draarloos net werkschakelaar bij del laptops!!!!

de laptops van de lidel hebben en egt fisike schakelaar op de achterkant zitten

bij accer is het het oranje knopje op de voor kant van je laptop

hoop hier een beetje mee te kunnen helpen heb me zelf er ook rot naar gezocht

groetjes maxxie cossie
 
bij del laptops moet je de fn toets in drukken samen met de toets waar een zend mastje op staat dat is de draarloos net werkschakelaar bij del laptops!!!!

de laptops van de lidel hebben en egt fisike schakelaar op de achterkant zitten

bij accer is het het oranje knopje op de voor kant van je laptop

hoop hier een beetje mee te kunnen helpen heb me zelf er ook rot naar gezocht

groetjes maxxie cossie
Je reageert op een topic uit 2004, lijkt me niet echt nog nut te hebben, vind je ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan