cd images splitten

Status
Niet open voor verdere reacties.

leun

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2004
Berichten
3
Allereerst:.... ik hoop dat ik op het goeie forum zit!?!

de vraag: waneer ik een cd-image heb gedownload kan ik hem niet splitten(alle andere bestanden wel) . Ik gebruik een gewone mp3 splitter; zou dat de oorzaak kunnen zijn? Graag hulp hierbij want op deze manier kan ik nooit een nummer apart afspelen(erg irritant!)
groetjes
leun
 
Ha henk,
ja doe maar een biertje!

nee het is(denk ik ) geen mp3 file ( misschien zit ik op het verkeerde forum) het is een cd-image. het is ook gewoon te branden met nero, maar dan ongesplit. de splitter die ik heb doet het ook gewoon met een mp3, njente problem!
 
Is het dan een iso of bin en cue?
Open hem dan in nero en brand hem naar de harde schijf.
Een image splitten zal niet gaan maar als je een mp3 file heb moet het wel lukken.
 
ha henk,

Het is een eac. flac bestand. Je had het over "via nero op je harde schijf branden...hoe gaat dat? Wanneer ik met nero aan't stoeien ben zie ik wel de optie"tracks opslaan op hs" wanneer ik deze optie kies, kan ik vervolgens kiezen uit een van mijn drives, maar daar staat mijn image niet. Ik zie nergens een uitrol/keuze menu'tje?
Voor de rest zou ik hier graag nog een leuke icon of zo willen neerzetten.......maar ook dat krijg ik niet voor elkaar......
leun
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan