.bin bestand bij film

Status
Niet open voor verdere reacties.

benni77

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2004
Berichten
132
bij het downloaden van een film op mijn laptop ben ik op het volgende probleem gestuit :

normaal gesproken krijg je velen zip-bestanden die dan uiteindeilijk in windows mediaplayer of beter nog in intervideo WinDVD geopend worden, dit keer echter is het een .bin bestand?!

hoe krijg ik dit bestand aan de praat in mediaplayer, liever intervideo WinDVD ??

ik heb al eens een bin programma gedownload maar dan krijg je allerlei 1en en 0en te zien.. wat ik hiermee moet..? hopelijk kunnen jullie me helpen!

het exacte bestand heet vcd-stts01.bin (misschien hebben jullie daar wat aan?)
 
Een Bin bestand moet je eerst even conferteren of uitpakken in dit geval.
Dat kan bijvoorbeeld met WinIso, maar er zijn nog meer programma's voor te vinden.
Probeer de zoekfunctie eens in dit forum dan zul je nog meer tegenkomen.
 
Een bin komt meestal in combinatie met een cue bestand. Dit kun je inderdaad converteren naar bijvoorbeeld een iso of uitpakken, maar je kunt hem ook met daemon tools mounten.
 
ik heb het bin-bestand uitgepakt met WinRAR?

en nu?? hij vraagt nu met welk programma het bestand geopend moet worden...?
 
o excuus

niet goed gelezen; WinISO ipv WinRAR;)

ik heb m geopend met WinISO maar die krijgt het .wmv bestand ook niet open omdat deze >3 MB..

wat is Mounten met Daemon Tools??misschienw erkt dat..?
 
O ja, de freeware versie gaat natuurlijk maar tot 3MB, sorry.
Mounten betekent opstarten, je installeert Daemon tools en kiest voor het bin-bestand afspelen, kan je ook proberen.

Daemon tools is een viruele cd-spelen, erg handig om iso, bin, nrg en andere image bestand op te starten zonder ze eerst op cd-rom te moeten branden.
 
geopend met daemon tools, afspelen in realplayer, maar...

nu heb ik weer een mpeg-2 nodig...

is dat te downloaden of wat is het..?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan