mp3 files naar een gewone cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

vegeta1975

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2004
Berichten
90
Goede avond,
ik wil graag mp3 files omzetten naar een normale bestand die ik kan afspelen op een gewone cd speler.
Mijn cd speler ondersteund helaas geen mp3 files.
Weet welke programma ok nodig heb, (als er zo wie zo een programma voor bestaat)
Alvast bedankt voor jullie reactie
 
branden bedoel je, maar ik wil mijn mp3 bestand omzetten in een bestand die (ik weet niet hoe die bestand wordt genoemd) ik kan afspeleln op een normale cd speler die geen mp3 ondersteund. Nero is zover ik weet een brand programma
 
De nieuwe Nero 6 zou dit ook kunnen, je kiest voor muziek (audio cd) maken en kunt daarna de bestanden opgeven die je op de cd wilt hebben, daarna zal Nero dit zelf omzetten naar zogenoemde audio bestanden, hou er rekening mee dat naar gelang grote van bestand er ongeveer 17 tot 20 files op de cd passen.

Er zijn meerdere extensie die een cd kan hebben, meesal is dit CDA of te wel Compact Disc Adio.

Het gaat bij een cd speler niet om de extensie maar de indeling van het bestand, dat moet hij kunnen lezen.

Ik zelf gebruik eerst MPeg Decoder, zo heet het daadwerkelijk, zeer simpel en je weet meteen hoe groot de bestanden worden voor je cd.
 
Ik hoor wel als dit lukt maar nero 6 is een demo en dit is gratis
 
je kan het natuurlijk ook met je windows media player doen,maar is mischien te simpel:)
 
Ik heb deze nu geprobeer: dBpowerAMP Music Converter. De cd speler speelt het cd wel af meer ik hoor geen geluid:confused. Het converteren ging volgens mij wel goed. ik heb voor channels as source gekozen had ik dit niet moeten doen zeker. Of ligt het daar niet aan?
 
Kan maar ik denk dat u cd speler geen gebrande cd's aan kan.
 
Windows Media player 9 kan het op de juiste wijze zonder moeilijke dingen te hoeven doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan