.srm bestanden na rip

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Berichten
2.879
Ik heb hier de dvd breaking all the rules liggen en wilde die rippen met dvdshrink 3.2

Ik gebruik shrink al maanden zonder problemen, maar nu kon ik de geripte video_ts folder niet branden met nero.

Toen ik ging kijken bleek dat er behalve de gangbare .VOB, .BUP en .IFO bestanden ook nog .SRM bestanden instaan, zoals video_ts.srm

Dit zijn tekstbestanden met een lijst nummers erin. Nero weigert die echter op dvd mee te branden.

Heeft iemand een idee wat dit voor bestanden zijn ? een google leverde niet veel op.
 
ik heb een idee dat je de dvd geript hebt en verschillende audi kanalen hebt behouden bv 5.1 + dts oid.

als je op onderstaande link kijkt geven ze aan dat smr files een data formulier is waarin aangegeven zijn welk kanaal waneer gebruikt wordt.

http://filext.com/detaillist.php?extdetail=SMR
 
Vreemd :8-0:
Dit is nl de enige DVD waarbij dit verschijnsel optreedt.
Alle andere die ik ervoor en erna geript heb, hebben dit probleem niet.
Voor mijn backups hou ik nl alleen de nederlandse ondertitel en het engelse spoor (ook het nederlandse als het een kinderfilm is)
Misschien iets van de makers van de DVD om het maken van een backup te voorkomen ?

Ik zal eens kijken wat de dvd doet als ik hem brand zonder de .srt

Nero zegt nl dat die niet thuis horen in de map video_ts

...Al zie ik nu wel op de originele dvd dat er geen audio_ts map is maar alleen een video_ts.

Misschien ligt het daar ook aan.
 
ik heb het inderdaad ook wle eens gehad en ook gewoon bij nero aangegeven dat ie moest doorgaan zonder dat smr file en die dvd werkte gewoon goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan