Pinnacle Studio versie 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

nero33

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2004
Berichten
14
Als ik de film van mijn Handycam op de harde schijf wil zetten m.b.v. studio 8, dan krijg ik niet meer dan 18 minuten op de harde schijf weggeschreven. Na die 18 minuten stopt de camera automatisch. Als ik dan weer op opnemen klik, begint hij de volgende 18 minuten van het bandje op de harde schijf te zetten. Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om een bandje (60 min.) in zijn geheel op de harde schijf te zetten. Het is zo nogal lastig, omdat ik de film op DVD wil zetten en 18 minuten film per DVD wordt een dure aangelegenheid.
 
Kijk goed naar de instellingen van Studio 8. Misschien heb je aangegeven dat er maar 18 minuten per bestand opgenomen mag worden op schijf.
 
Je bestandsysteem draait op Fat 32, dit moet je omzetten naar NTFS. Fat 32 heeft een maximale cap. van ik dacht 4 Gb voor het opnemen van video en dat is ca. 18 min.
Werk je met XP dan is dat omzetten eenvoudig te doen.
Er raken geen gegevens verloren, dat heb ik ook gedaan.
Kijk maar eens bij help en ondersteuning op je pc, daar staat precies hoe het moet.
 
Pinnacle studio 8

Kun je zeggen waar ik precies moet zoeken om FAT32 om te zetten?
Ik kan het niet vinden in Help & Ondersteuning...
 
Bij Help en Ondersteuning zoeken op FAT32.
Daar kiezen voor de optie Kiezen tussen NTFS, FAT en FAT32.

NTFS is het meest geschikte bestandssysteem, ongeacht of een partitie is geformatteerd met NTFS of geconverteerd met de opdracht Convert. Klik voor meer informatie over Convert.exe na de voltooiing van Setup op Start, klik op Uitvoeren, typ cmd en druk op ENTER. Typ help convert in het opdrachtvenster en druk vervolgens op ENTER.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan