kazaa lite

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thea41

Verenigingslid
Lid geworden
4 jun 2001
Berichten
1.256
Hoi,

Ik had gisteren mp3 van Kazaa gehaald, alles goed gegaan en nu wil ik Amerika-Rammstein eraf halen en nu geeft ie iedere keer een versie, welke ik er ook vanaf haal, die zowat 15 minuten duurt en die dan géén geluid geeft. Ik heb wel de optie audio aangevinkt...mijn boxen staan ook wel aan...btw ;) ....
Die song van Rammstein duurt toch geen 15 minuten...toch...???
Iemand enig idee wat ik nu verkeerd doe?
 
Je doet niets verkeerd. Behalve dan dat je van een verkeerd netwerk downloadt.;) Het Kazaa netwerk staat nu eenmaal vol met zulke nep bestanden.
 
Oh nou, da's dan iedere keer toevallig dat ik dan net die bestanden download. Ik ga telkens voor de snelste verbinding en de normale (in mijn ogen...) kb's, zo'n 3 tot 5000. Ik heb er tot nu toe nog geen 'last' van gehad...gek hoor!
 
MP3Shield behoedt dat je dergelijke 'FOUTE' mp3 download.

Je krijgt dan een melding dat de mp3 corrupt is.

Het voorval komt omdat mp3 download op deze manier wordt tegengegaan.
 
Geplaatst door Thea41
Oh nou, da's dan iedere keer toevallig dat ik dan net die bestanden download.

Tja, een boel mensen downloaden zo'n nepbestand en laten dat dan stomweg in hun shared folder staan. Voor je het weet wordt datzelfde bestand dan door een heleboel mensen aangeboden - hetgeen de kans dat jij dat nepbestand downloadt erg groot maakt.
 
Kazaa takelt langzaam maar zeker enorm af tot een put van nep bestanden en virussen. Ik ben zelf reeds overgestapt op Ares naar volle tevredenheid tot nu toe.
Mischien ook wat voor jou?
 
Geplaatst door Raymond Bos
Kazaa takelt langzaam maar zeker enorm af tot een put van nep bestanden en virussen. Ik ben zelf reeds overgestapt op Ares naar volle tevredenheid tot nu toe.
Mischien ook wat voor jou?

Mag ik vragen wat je met Ares bedoelt?
Is dat ook een download programma?
Ik ben opzoek naar een ander download programma,ik ben kazaa een beetje zat.
 
Laatst bewerkt:
@Raymond,

Goed programma dat Ares, bedankt voor de tip, ik heb KazaaLite eraf gegooid!

:thumb:
 
hallo allemaal, dat probleem met die (nep mp3) dat kan geen toeval meer zijn, want ze zitten nu overal, zelfs op imesh, misschien is het iets om dwl's te ontmoedigen, want ik heb het nog maar sinds vorige week, en daarvoor heb ik het nog nooit gehad, hebben jullie toevallig ook sp2 gedwl, ik weet niet of dat een verschil maakt, maar er klopt in ieder geval iets niet, ik hoop op nog meer berichten......
fred..............
 
kazaa

ik heb kazaa lite en ik kan een filter voor de nep bestanden op zetten .
 
Geplaatst door Silvie


Mag ik vragen wat je met Ares bedoelt?
Is dat ook een download programma?
Ik ben opzoek naar een ander download programma,ik ben kazaa een beetje zat.

Hoi,

Zelf ben ik ook afgestapt van de KaZaaLite-trein, om dat er teveel corrupte bestanden op terecht kwamen. Nu werk ik LimeWire en daar ben ik tot nog toe zeer tevreden mee. Je kan het gratis downloaden op volgende plaats : http://www.limewire.com/english/content/home.shtml.

Veel Suc6.
 
Zelf download ik amper muziek maar ik merk toch wel de laatste tijd als ik wat doe; klik ik maar meteen 30x een nummer aan want zeker 25 files zijn vals...

Ach; mocht ik wat nodig hebben ken ik de alternatieven. Ben alleen gewend aan de layout van Klite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan