Pinnacle moviebox dv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fred1

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2001
Berichten
229
Gisteren moviebox DV gekocht omdat ik nogal wat analoge video's op dvd wilde zetten. Maar het enigste wat ik tot nu toe gehad heb zijn komplete vastlopers. Ik heb de moviebox aangesloten op 1394 poort van mijn audigy 2 en wordt ook normaal herkend in xp. (als avc compliant dv camcorder). Mijn camcorder is een oude mono sharp (maar dat maakt niet uit toch ?)aangesloten met de witte en gele tulpstekker op de box. Op het moment dat ik dan in studio 9 druk op het tabbblad opnemen loopt alles vast. ( programma reageert niet... je kent het wel) Dus nog voordat ik iets gedaan heb. Het vreemde is dat ook moviemaker van windows dat doet als ik wil capturen. Dus ik dacht ligt aan de camcorder te oud of zo. Dus vervolgens mijn videorecorder eraan gehangen met een scart aansluiting (verloopstekker) . Helaas precies hetzelfde. Het enigste wat rest is de stekker eruit trekken. Nu ben ik nieuw in deze materie en doe ik waarschijnlijk iets simpels verkeerd maar ik weet niet wat. Graag reactie
 
Ik heb vandaag ook de moviebox DV gekocht van pinnacle en heb precies het zelfde probleem!

zijn er meer? en weet iemand een oplossing??

ik hoor het graag!
 
Uiteindelijk bleek mijn probleem te zitten in de firewirepoort.

Ik maakte gebruik van de poort op mijn Audigy 2 en heb geprobeerd dat met een speciale fix op de microsoft site te verhelpen. Dat lukte niet.

Ik heb uiteindelijk (en teneinde raad) een aparte PCI kaart gekocht met aantal poorten en toen was het opgelost.

Succes !!
 
Ik heb nog een patch gedownload van microsoft en ook dat werkte niet. ten einde raad heb ik je advies opgevolgd en een nieuwe PCI Firewire kaart gekocht, en verrek! het werkt! Nu kan ik eindelijk aan de slag!

Bedankt!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan