dvd copie

Status
Niet open voor verdere reacties.

pasquita

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2001
Berichten
111
Hoi, kan iemand mij vertellen hoe het komt dat het vaak voorkomt, bij een gecopieerde dvd, dat deze gaat haperen op het laatst. Het beeld blijft dan even stil staan en gaat daarna weer door, soms gaat ie dan helemaal niet meer door. Ligt het aan de schijfjes misschien? Zo ja wat zijn dan de beste?
 
Geplaatst door pasquita
Hoi, kan iemand mij vertellen hoe het komt dat het vaak voorkomt, bij een gecopieerde dvd, dat deze gaat haperen op het laatst. Het beeld blijft dan even stil staan en gaat daarna weer door, soms gaat ie dan helemaal niet meer door. Ligt het aan de schijfjes misschien? Zo ja wat zijn dan de beste?
Ik heb iets soortgelijks gehad, werkelijk alles uitgeprobeert varierend van andere schijfjes tot een ander mobo en een paar verschillende DVDplayers uitgeprobeert.
Bleek het toch aan de DVD players te liggen, die waren namelijk alledrie brak. Ik heb een nieuwe DVDbrander NEC 3500, en het probleem is als sneeuw voor de zon verdwenen.
 
hmm, ik heb een Sony DRU-500AX. Was toch heel wat prijziger als die Nec is. Ik die Nec net staan voor 79,-
 
Ik heb er in mijn stansalone DVD speler ook een tijdje last van gehad. Sinds ik geen stickers meer plak op de schijfjes heeft het probleem zich niet meer voorgedaan.
 
Ik plak er ook niks op, kan het zijn dat het aan de schijfjes ligt ik heb nu samsung 4x
 
Heb je al es een firmware-update gedaan?

Firmware Upgrade 2.1A

Allows your Dual RW drive to record at 4X on 4X compatible DVD-/+R media.
Improves reading and writing performance and reliability.
Reduces vibration noise for the discs with unbalance or eccentricity.
Improves audio playback on written discs with stand alone systems.
Improves reading and writing performance with 8cm DVD-R/RW.
Increases readability with Recordable Double Layer Disc.

http://sony.storagesupport.com/dvdrw/dru500axdwn.htm
 
Geplaatst door pasquita
hmm, ik heb een Sony DRU-500AX. Was toch heel wat prijziger als die Nec is. Ik die Nec net staan voor 79,-
De prijs heefter niks mee te maken hoor.
Bovendien is een NECspeler echt het beste wat je momenteel aan kan schaffen.:thumb:
 
nou na de update van mijn brander en branden op een lage snelheid is het me toch gelukt om een film te branden die ik helemaal af heb kunnen kijken:thumb:

bedankt allemaal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan