Vraag over dvd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angeldreams

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2004
Berichten
10
Hallo

Kan er mij iemand helpen hier mijn probleem , heb shrink en nero 6.3 geinstaleert en heb deze uit geprobeert en het resultaat is dat de dvd enkel leesbaar is via iconen op pc en niet in de DVD speler wordt iedere keer uit geworpen.
Mij was er gezegt dat ik eerst een bakup moest maken via shrink naar een folder van mijn Hd en dat er automatish nero ging open gaan en vragen om de DVD rewritebel zou vragen en de rest automatish zou gaan .
Maar dat is hier niet het geval moet alles handmatig doen.
En het resultaat is dat de gecopieerde DVD enkel van de pc kan gezien worden via iconen, en langs geen kanten werkt het via home DVD speler.
Wie kan er mij bij helpen.
Groeten en bedankt.
Angeldreams
 
als je via dvd shrink een back-up maakt van een dvd. dan hoef ik alleen maar op de knop back-up te drukken. dan zet dvdshrink hem op mijn pc. als ik de funtie aanklik dan brand hij de dvd ook een keer.

deed het origineel het wel in je dvd speler??
heb je wel een extra dvd patch bij nero (of dat hij der al automatische bij zit weet ik niet) NeroVision heet dat volgensmij.
 
Heb je de DVD wel gebrand als DVD Video als je dat niet doet krijg je inderdaad het door jou omschreven resultaat.
 
Als jij handmatig brand moet je in Nero aangeven dat het om een video DVD gaat.
 
ik weet niet of je hier wat aan heb.
maar zal even mij missers hier bij zetten

1 naam van film moet in hooft letters in gewoone dvd,
spellers atans die van mij wel
dus kleine letters of iso cijvers stond die niet toe.
2 ondersteun je dvd speller dvd - of dvd + schijfjes ?
niet alle spellers nemen - of plus.
 
Geplaatst door traxion
als je via dvd shrink een back-up maakt van een dvd. dan hoef ik alleen maar op de knop back-up te drukken. dan zet dvdshrink hem op mijn pc. als ik de funtie aanklik dan brand hij de dvd ook een keer.

deed het origineel het wel in je dvd speler??
heb je wel een extra dvd patch bij nero (of dat hij der al automatische bij zit weet ik niet) NeroVision heet dat volgensmij.

zal eens zoeken naar nero Vision en zie dan wel.
Bedankt
 
Hallo
Als je de link van Muurhond volgt lukt het je zeker hoor
is de beste uitleg :thumb:

Groeten Ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan