harde schijf blijft vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

haan50

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2003
Berichten
150
Ik gebruik newsleecher om wat te downl. Alles wat ik niet meer nodig heb verwijder ik van deze harde schijf, maar er komt geen ruimte vrij. Het is een harde schijf van 160GB en ik kan nog 75 GB gebruiken terwijl er niet mee zoveel opstaat. Weet iemand wat er aan de hand is en wat ik kan doen om het op te lossen?
 
Heb je Systeemherstel aanstaan? Leeg je de Temporary Internet Files, TEMP-map en de Cookies-map wel es?
 
Beste Haan50
85 Gb en alles gewist wat niet meer nodig is?????
Je kunt toch ook kijken wat zoveel ruimte inneemt?
Het kunnen inderdaad de bestanden zijn die Muurhond noemt, maar dat vind ik wel een extreme grootte.
Eric
 
Geplaatst door eric2001
Beste Haan50
85 Gb en alle gewist wat niet meer nodig is?????
Je kunt toch ook kijken wat zoveel ruimte inneemt?
Het kunnen inderdaad de bestanden zijn die Muurhond noemt, maar dat vind ik wel een extreme grootte>
Eric

Systeemherstel kan aardig oplopen na verloop van tijd. ;)
 
Klopt Melvin, maar dit is wel erg veel hoor.
Eric
 
Jullie adviezen heb ik opgevolgd en het scheelt een slok op een borrel, bedankt ben al weer een stuk verder
 
Jean,
Gezien de ruimte die Haan heeft, zijn dat iets van 120 herstelpunten.
Haan,
Maak met bijvoorbeeld Ghost een image van een goede installatie en schakel systeemherstel uit.
Eric
 
je verwijdert miscien wel goed alles wat je niet wilt houden maar leeg je wel de prullenbak zo af en toe?
Mischien domme opmerking maar er zijn mensen die dat niet weten.
 
ben je niet aan het downloaden ?? met bittorrent bvb neemt een file die 1 gb groot is dadelijk die schijfruimte in, ook al heb je maar 1 mb binnengehaald ...
 
Ik heb geen ervaring met bittorrent, maar emule doet hetzelfde.
By the way, ik gebruik R-Studio NTFS en heb de prullenbak uitgeschakeld. Het scheelt veel ruimte en als ik dan een keer iets kwijt ben, ok.
Eric
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan