Vraag DVD Branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angeldreams

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2004
Berichten
10
Vraag over Branden DVD

Hallo

Kan er mij iemand vertellen hoe ik een film die gedownload is
via shrink of nero kan branden op DVD , heb nu al gevonden hoe ik een DVD kan copieren dat is gelukt maar is niet de zelfde werkwijze als je deze download via Kaaza bv krijg je maar een icon en weet niet hoe deze om te zeten te branden.
Op voorhand bedankt voor wat uitleg.
Vriendelijke groeten.
PS min DVD brander kan DVD + en - aan.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat jehem eerst moet rippen met bvb dvdshrink, dan past hij waarschijnlijk ook beter op de DVD dit programma ript de dvd en kan alles verkleinen zodat het op een gewone dvd past! Daarna kun je hem gewoon met Nero Branden!
 
je kan ok clone dvd gebruiken werkt bij mij altijd
dvd shrink is ongeveer het zelfde
 
Antwoord

Geplaatst door bas007gsm
Ik denk dat jehem eerst moet rippen met bvb dvdshrink, dan past hij waarschijnlijk ook beter op de DVD dit programma ript de dvd en kan alles verkleinen zodat het op een gewone dvd past! Daarna kun je hem gewoon met Nero Branden!

Ok bedankt zal het uitproberen.
Groeten
 
Antwoord

Geplaatst door arnoud 123
je kan ok clone dvd gebruiken werkt bij mij altijd
dvd shrink is ongeveer het zelfde


Ga deze versie eens downloaden en vergelijken.
Bedankt groetjes.
 
Geplaatst door bas007gsm
Ik denk dat jehem eerst moet rippen met bvb dvdshrink, dan past hij waarschijnlijk ook beter op de DVD dit programma ript de dvd en kan alles verkleinen zodat het op een gewone dvd past! Daarna kun je hem gewoon met Nero Branden!

DVDshrink kan tegenwoordig zelf branden. Dus je laat hem zijn werk doen en daarna maakt ie automatisch een dvd-tje. En dvdshrink is gratis!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan