dvdshrink

Status
Niet open voor verdere reacties.

ilona

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2004
Berichten
29
om dvd's te kopieren heb ik dvdshrink 3.2 gedownload om de dvd's naar 4.7gb terug te brengen. Het installeren ging goed, maar als ik de dvd in de computer doe, dan loopt het programma bij het analiseren vast.(moet computer uitzetten) eerst was het bij 7% en toen bij 88%. heb meerdere dvd's geprobeerd:confused:
 
dvd shrink

hoi ik zouw eens een nieuwe dvd shrink van het internet halen want normaal gaat alles goed
wat voor een brandprogramma gebruik je ik gebruik nero
 
welke dvd shrink moet ikdan hebben?ik dacht dat dit een nieuwe versie was
 
de nieuwe is ook goed maar kan wezen dat er iets fout is gegaan met het op halen van internet
maar kan jouw pc het wel aan
 
Via welke site kan je dat programma downloaden als ik vragen mag?
Kan ik dan alle dvd's (ongeacht de groote van het orgineel?) op een 4.7 gb schijf branden?
 
Dank je,maar is er ook een Nl versie?
Of een handleiding ergens te vinden?
 
er is ooit wel een nederlandse versie geweest maar dat was in de begintijd maar het is heel makelijk hoor
je drukt op open disc en dan kijkt hij naar en volgens mij gaat hij hem ook automaties klijner maken en dan druk je op backup
en dan is het een kweste van dvd branden
kan wel een anderhalf uur duren voor dat hij klaar is hoor
 
heb opnieuw geprobeert te downloaden, maar loopt na ongeveer 10% weer vast
 
na ik denk dat er iets met jouw pc aan de hand is
want normaal moet hij het gewoon doen
ik zouw het zo ook niet weten
 
dvdshrink werkt nog steeds niet.ook heb ik geprobeerd met uitzetten van norton en zonealarm, of een andere film. het is goed gedownload(iemand na laten kijken) en ook is mijn computer normaal gesproken goed genoeg voor dit programma
 
heb dvdshrink opnieuw gedownload, maar nu analiseerde hij tot 43% en toen was het weer gebeurd.Ook de dvd's heb ik gepoetst. wat kan ik nu nog doen?:confused:
 
probeer de dvd eerst eens met dvd decrypter naar de harde schijf te kopieeren en dan daarna door dvdshrink te laten verkleinen.
 
welke decrypter kan ik het beste nemen? er staan er zoveel in google:confused:
 
HET IS GELUKT. maar waarom kan het niet zonder de decrypter? Ik heb Lion King gekopieerd en bewerkt, maar nu is hij in het nederlands met nederlandse ondertiteling. Hoe wordt de ondertiteling aangegeven als bestand in dvdshrink? Verder iedereen bedankt voor de reacties
 
het kan wel zonder dvd decrypter maar dvdshrink is meer zeikerig over lees fouten etc.
dvd decrypter leest daar vaak overheen.

als je dvdshrink gebruikt dan kun je in het rechterscherm de ondertitels kiezen die je wilt.

kijk evt voor een handleiding dvdshrink op http://www.helpmij.nl/leden/tazman
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan