.vdr in TMPGEnc??

Status
Niet open voor verdere reacties.

fantje

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2004
Berichten
5
Hallo,
Ik heb toch een probleempje...:confused:
Na alle sites en forums over divx gelezen te hebben kom ik er nog steeds niet uit. Dit is het probleem: ik wil een xvid file met ondertileling via de frameserver van VirtualDub in TMGGEnc omzetten zodat ik 'm kan branden.. Nu kom ik een heel eind tot ik in video-source de input moet aangeven. Dit zou het bewuste .vdr moeten zijn. Dat doet íe dus niet, ik krijg dan de melding dat ie het formaat niet kent of niet bestaat. Alles is goed geïnstaleerd, en ik weet echt niet meer hoe ik het doen moet.... Weet iemand hoe ik dit op moet lossen of een andere manier om de ondertiteling er vast onder te zettten???
 
mscvr70dll in de system32map vervangen voor een latere versie.
 
haai jackall,
Ik heb eerst gekeken of ik die dll überhaupt had... Niet dus, heb 'm van het net gehaald en geïnstalleerd. Comp gerestart en geprobeerd of ie nou het nou wel deed... En je voelt de bui al hangen... niet dus :(.
Maar bedoelde je nou dat ik die dll moest hebben of een nieuwere versie?! en waar kan ik die dan vinden? oja, klopt het dat het msvcr70.dll moest zijn ipv mscvr70.dll?
 
Weet niemand een oplossing dan?? Ik heb alwer van alles geprobeerd, zelfs TMPGEnc twee keer opnieuw geínstaleerd... mar ook dat mocht niet baten. Ik las ergens dat ik ook naderhand ondertiteling kan in voegen... waar vind ik een duidelijke tutorial daarover? Al doe ik liever de ondertiteling meteen... Hoop dat iemand mij helpen wil!

GrTz Jannes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan