rechter muisknop werkt niet als ik opeen internet site zit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kwikjuh

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2004
Berichten
12
ik had een vraag hoe komt het dat als ik op een internet site zit en ik klik op de rechter muisknop dat er dan niet zon venster komt met wat er normaal instaat het is ook heel lastig als ik iets wil downloaden dan doet hij dat ook niet hij geeft dan wel het venster van de download aan en dat je hem dan kan opslaan maar asl ik dat doe dan doet hij niks weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen :confused: :confused: :confused: :confused:
 
Hoi,

waarschijnlijk is dit een rechtermuisknop beveiliging. Je kan dit verscheidene manieren oplossen.

Mozilla FireFox als browser nemen.

In de bron zoeken wat je nodig hebt, bovenaan beeld-bron.

Verder kun je JavaScript uitschakelen, want daar ligt het aan, dit raad ik overigens niet aan.

Greetz,

Adriaan
 
het is op alle site's dat hij het niet doet maar voordat ik sp2 erop had deed hij het nog wel gewoon het is allemaal heel vaag
 
ik heb geprobeerd mozilla te downloaden maar het downloaden doet hij ook niet :confused:
 
Tja... dat word wat lastig.

Kijk eerst even of je firewall of XP niet met elkaar in de weg lopen of downloads blokken. Je hoeft dan niet FireFox te downloaden. Check ook even Windows Update.

Greetz,

Adriaan
 
dat heb ik ook allemaal gedaan maar het heeft allemaal geen zin :confused:
 
Uhmm downloads worden dus geblokt... er zit echt iets in de weg. Ga je programma's na (Ctrl+Alt+Delete), Start-Config-Software. Check Windows BeveiligingsCentrum of hoe het ook heet. Schakel voor heel even alles uit qua firewall & antivirus... werkt het dan wel?

Greetz,

Adriaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan