mp3 filteren naar kwaliteit

Status
Niet open voor verdere reacties.

erbicom

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 okt 2000
Berichten
3.458
Onlangs heb ik een megabestand gekregen met letterlijk duizenden mp3's. Nu kwam ik tot de ontdekking dat er een fiks aantal mp3's bijzit die een lage bitrate hebben en dus niet echt geweldig klinken. Mijn vraag is of er een proggie bestaat dat mijn mappen met mp3's scant en de mp3's filtert/sorteert op bitrate, zodat ik de "slechte" er tussen uit kan halen/deleten.
Gr. Erik.
p.s. of wellicht een winamp plugin die dit doet??
 
Laatst bewerkt:
dat kan je ok gewoon in windows zien
of is alle muziek ik mappen gedeeld
 
Het is natuurlijk in verkenner te zien als ik op zo'n mp3 ga staan, maar ik heb duizenden mp3's en om nu bij allemaal eerst op de file te gaan staan om te kijken wat de bitrate is. liever heb ik dat een proggie ze voor me sorteert zodat b.v. de bovenste in de hele rij de lage bitrate heeft en hoe meer je naar beneden gaat, hoe hoger de bitrate wordt. op die manier kan ik b.v. alles onder 128 kb/s deleten.
 
dat bedoel ik dat kan ok gewoon in windows als je alle muziek bestanden in een map hebt
 

Bijlagen

  • naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    79 KB · Weergaven: 36
Zier er inderdaad goed uit zo, maar als ik kijk via Verkenner zie ik alleen maar Naam, Grootte, Type en Gewijzigd Op. Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik ook de bitrate zie?
 
Gevonden!! Was ff te snel met conclusies trekken. Ik dank u hartelijk voor de tip, hier kan ik prima mee uit de voeten. gr. Erik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan