hoe plaats je een film op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

traxion

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2004
Berichten
713
ik stel deze vraag omdat ik hij alle film die ik brand een probleem heb.

hoe moet je nou branden als ik ze al heb als dvd r dan doe ik gewoon data branden met nero en dan 2 mappen audio_ts en video_ts. of anders
wat doe ik fout want op mijn pc doen ze het gewoon maar mijn dvd speler werkt niet mee:(
 
wat dacht je in nero kiezen voor dvd video maken ? dan maakt nero automatisch de 2 mappen een en al je files zet je in de map video_ts
 
zijn je dvd files wel goed dan ??

normaal zouden de dvd files er ongeveer zo uit zien als in de de afbeelding.

attachment.php
 

Bijlagen

  • screenshot010.jpg
    screenshot010.jpg
    29,9 KB · Weergaven: 102
Lees goed wat Tazman schrijft: wat dacht je in nero kiezen voor dvd video maken
Zolang je dat niet doet kan een DVD speler er niet mee overweg en jij schrijft dat je ze brand als data, dat kan dus niet!!!!!!
 
Geplaatst door tazman
zijn je dvd files wel goed dan ??

normaal zouden de dvd files er ongeveer zo uit zien als in de de afbeelding.

attachment.php

ja ze zijn goed want ik ben de enige met de problemen en de rest kan ze gewoon branden en kijken.

maar ik als ik "maak uw eigen dvd-video"dan kan ik allen .avi of zo invoeren en geen dvd files.
maar ik denk dat ik het al heb. ik ben bezig met branden op die manier dus even afwachte.
 
Geplaatst door traxion

maar ik als ik "maak uw eigen dvd-video"dan kan ik allen .avi of zo invoeren en geen dvd files.
maar ik denk dat ik het al heb. ik ben bezig met branden op die manier dus even afwachte.

alleen avi files invoeren?? als je in nero kiest voor dvd video maken dan krijg je automatische 2 mappen te zien audio_ts en video_ts je kunt dan geen avi meer invoeren.

heb een beetje het idee dat we langs elkaar heen praten over hoe nero werkt.
 
dat denk ik ook. ik heb de versie 6.3.1.15 en via Expertmodus heb ik kunnen kiezen voor "Dvd-Video bestanden branden"en daarmee heb ik het kunnen branden.

ik denk dat jouw versie nou ook de mijne is:D

allen bedankt:thumb: voor de moeite.

deze vraag is opgelost:thumb:
 
ik heb nog even een vraagje.

ik heb nou de film op dvdr staan en mijn dvd speler leest het ook:D. maar nou was mijn vraag of dat ik er dan nou ook nog ondertiteling bij kan zetten en zo ja hoe??
 
zelf een dvd ondertitelen wordt moeilijk.
dat moet je zo ie zo doen voor het branden en dan zul je aan de slag moeten met diverse programma's waaronder ifoedit , meastroproject enz
 
uhh ja je zult een ander ondertitel file moeten vertalen bv engels naar nederlands of een nieuw ondertitel file moeten maken met alle tijden er juist bij, anders ga je krijgen dat ze al praten zonder dat de subs erzijn en andersom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan