Wie heeft runinst.exe !!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janaktie

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2003
Berichten
134
Hoi,

Ik krijg RealPlayer niet van de PC af. Hij draait niet meer, een nieuwe versie kan ik er niet opzetten want hij mist een uninstall component.

Alles al geprobeerd, alle componenten verwijderd handmatig en met regcleaners, hijackthis enz. enz.

Heeft iemand voor mij het de file rnuninst.exe ??
Dat is dus wat ik mis bij Real player. Kan ik hem in de map gooien en proberen of dit werkt !!??

Hoor graag,
Jan :confused:
 
neej, veel suc-6

ik heb winamp, vind ik net wat beter dan realplayer :rolleyes:
 
Klopt, ik wist alleen niet, nu ik om een bestandje vraag, of ik dit erbij kon plaatsen ?

Moet ik hier weg, of kun je hem verplaatsen ?



:confused:
 
Ga hier maar gewoon verder :)

Doe die ander wel op slot.
 
Geplaatst door Jeff_help
neej, veel suc-6

ik heb winamp, vind ik net wat beter dan realplayer :rolleyes:
Misschien kan je met realplayer wel iets (afspelen) wat je met winamp niet kan???

@TS:
Ook al geprobeerd om dezelfde versie te installeren?
En mocht het werken dat je alleen die exe nodig hebt, dan zul je ook de versie moeten vermelden die je nodig hebt ;)
Maar ik geef je nu weinig hoop aangezien je nu alles manueel hebt verwijderd. Misschien moet je anders toch nog maar het register goed schoonmaken ofzo. Eventueel ook nog bestanden op je HD.

suc6
 
RealPlayer heb je nodig als je bij Chello de broadband voetbalwedstrijden wilt bekijken. Automatisch start dan een downloadsite op om RealPlayer te downloaden (versie 10 geloof ik)

Ik heb alles al een keer schoon gemaakt met cleaners enz. toen weer opnieuw erop gezet, maar RealPlayer playt niet !!

Zou er iets binnen Windows kapot zijn ?
 
dit probleem had ik ook met RP.. heb het erafgehaald . gebruik nu Winamp .. ook net zo lekker ..en speelt ook alles af.:thumb:
 
Dat wil ik ook wel, maar ik wil ook de wedstrijden zien en dan heb je Realplayer nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan